#160 DCL!

Hoi!!

Worden we met z'n allen toch nog even getrakteerd op een nazomer!! Wat heerlijk niet?!
Toch denk ik dat iedereen wel een momentje vind om mee te doen aan de nieuwe challenge van DCL!
Deze week bedacht door Angèle.

Het thema van deze week is;

Traktatie

en dit mag je zelf invullen zoals je wilt!

Ik ben een beetje in dezelfde stijl gebleven, juist ja, de wc-rol!! Deze keer een traktatie voor Tim. Pas in december jarig, maar dan is dat vast maar klaar, want in het totaal moeten het er 30 worden...


Deze keer een stoere uitvoering, met allerlei sport attributen. Letters van Tim gestempeld met Hero Arts. Ballen gesneden met de silhouette. Vlaggetjes en bolletjesborder met MFT die-namics.


Voor de meisjes een vlinder en evt. een bloemetje, om het iets liever te maken.
Touw, pijltje, nietje, en hooi, en daarin de traktatie!!

Heel veel leuke en verrassende voorbeelden op het blog van DCL van de andere teamleden!
Heel erg benieuwd wat jullie bedenken en maken!!

Stuur je foto in voor vrijdag 26 oktober 18.00 uur!
Volgens mij wordt dit een hele leuke challenge, met allerlei verrassende dingen!!

Veel plezier!

Groetjes Cornelie

18 opmerkingen

martina's kaartjes zei

wat leuk en lekker stoer gemaakt ! de letters vind ik wel top ! mooi gemaakt ! daar zal ie vast blij mee zijn en glunderend kunnen uitdelen...
grtjs, martina
x

Stamps and Paper zei

What fabulous little projects I am sure Tim will love them

Anne

Angèle zei

Heel bijzonder vind ik deze leuke traktatie! Vooral het hooi tovert een glimlach op mijn gezicht. Nu met onze kleindochter (ook al is ze nog zo klein) gaan we weer Sinterklaas vieren. Ik hou 'm in gedachten deze traktatie.

Liefs, Angèle

P.S. Wat heb je weer bijzonder veel leuks gemaakt Cornelie. Ik laat niet vaak een reactie achter op dit moment. Hoop dat dit snel verandert.

Aletta zei

Prachtig en stoere creatie !!

Groetjes Aletta

Monique zei

Knappe stoere tractaties!
grtjs
Monique

Judith zei

Gelukkig is Tim pas in december jarig, want 30 lege wc rolletjes heb je niet zo maar...
Ik vind ze errug leuk!!!
De Silhouette was even een kostbare aanschaf, maar is het dubbel en dwars waard!

KarinsArtScrap zei

hele gave traktatie Cornelie, heel stoer.

groetjes karin

Ellen zei

Super leuke traktatie Cornelie! Hoever ben je nu ;-)
Groetjes Ellen

Marjan zei

Ja, erg erg gaaf! Zo'n leuke traktatie en stoer genoeg voor een jongensverjaardag. Succes met de hoeveelheid!

Welmoed zei

Echt een Prachtige jongenstraktatie!
Wat zal Tim deze trots ronddelen!

Vr. gr. Welmoed

Stampidoe@gmail.com zei

Een geweldig stoer traktatie, heel mooi

groetjes yvon

Marijke zei

Deze stoere uitgae van het wc rolletje is ook LEUK!! 30 stuks pfff dan kan je nog ven vooruit of zijn ze al klaar?

Groetjes, Marijke en Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

jij hoeft je voorlopig niet te vervelen, super leuke traktatie.

Groetjes jolande

Margot zei

daar zal de klas van Tim erg blij mee zijn!

Nathaly zei

Oh, leuke uitdaging is dat. Ik ga het even checken. Je hebt er wat leuks van gemaakt. Echt stoer voor een jongetje. Gaaf, Cornelie. Nathaly

Miranda V zei

Super leuk!! Ook leuk dat je voor een jongens- en meisjes variant zorgt. Het lijkt me een hele klus, dus heel verstandig en handig dat je nu alvast begint. Heeft hij het zelf al gezien en (goed)gekeurd? Succes ermee!

Nadine zei

Wat zijn ze stoer! Echt leuk papier, precies goed voor deze gelegenheid. Je kunt het maar vast klaar hebben, vind ik ook!

GerJanne zei

Leuk Cornelie! Ik dacht even er komt nu iets met een zon, omdat je schreef dat we getrakteerd werden op en nazomertje....
Maar deze traktaties zijn super zeg! Goed dat je zo op tijd begint, want 30 is een behoorlijk aantal!
Ze zijn geweldig. Nog een voordeel als je op tijd begint: Je kunt er zelf ook nog een poosje van genieten!

GerJanne

Back to Top