DCL challenge #156!

Hoi!!

De weken vliegen weer voorbij, wij zijn alweer 3 weken naar school en aan het werk! De herfst is met dit weer toch ook wel snel in aantocht, en dat maakt dat we met z'n allen weer meer aan het scrappen slaan!
Kunnen jullie lekker aan de slag met de nieuwe challenge van DCL!
Deze keer mocht ik het bedenken, en omdat ik zelf graag met dots werk, dacht ik; Waarom geen challenge met dots!
De opdracht luidt dan ook deze week;

Als er maar DOTS verwerkt worden!


Zelf ben ik geïnspireerd geraakt door Miranda van Oma Dee! Ik had bij haar een pakketje besteld, en kreeg daar zo'n leuke attentie bij, met theezakjes, én een zakje leuke knoopjes!! Zo tof!
Dus dat vond ik leuk om te maken voor deze challenge!



Een lange strook papier op diverse plekken rillen, en dan beplakken. Ik heb de paperpad van Bazzil gebruikt, komt overigens ook bij Oma Dee vandaan!


Dienamics van MFT gebruikt, het theepotje enzo. Bloem uit het papier geknipt. Vleestouw voor de strik, en klaar is je leuke presentje!

Deze week weer een leuke sponsor en nog veel meer inspirerende voorbeelden van de rest van het team!

Je kaart kan je insturen tot vrijdag 28 september 18.00uur!

Ben benieuwd wat jullie verzinnen!! Fijn weekend!

Groetjes Cornelie



26 opmerkingen

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! leuke frisse kleurtjes, top !
grtsj, martina
x

Miranda van Bij Oma Dee zei

Hoi Cornelie,

Wow wat gaaf dat ik jou heb geinspireerd! Voel me zeer vereerd. Vind het kaartje superleuk geworden, dat Bazzill papier is ook zo vrolijk. Vergeet je even dat het alweer herfst is ;D

Fijn weekend!
Groetjes, Miranda

crealinedance zei

Hallo mooie kaart zo.gr.Nel

Judith zei

Ha, dat is leuk: gisteren zat ik aan een tafel met een heel gezellig tafelkleed: grote stippen in verschillende kleuren. Toen werd ik geïnspireerd. En kijk nou, wordt het de volgende challenge bij DCL, wat leuk!!!
Je voorbeeld is een leukerd, Cornelie. Deze week kreeg ik ook zo een leuke attentie met theezakjes. Die ga ik natuurlijk een keertje liften (zou ook een idee voor de liftchellengeblog zijn)...

Groetjes, Judith

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er gaaf uit cornelie, leuk met de theezakjes erin.

groetjes jolande

José zei

Ik vind het een hartstikke leuke challenge. Goed bedacht! Je zakje vind ik te gek. Die theepot blijf ik superleuk vinden. Mooie geheel en zo lekker fris en vrolijk. Top!
PS leuk trouwens dat ik heb gewonnen deze week.

Anoniem zei

Mooi kaartje Cornelie !! Ik vind dit echt een challenge die helemaal bij jou past.
Groetjes Berdien

Stampidoe@gmail.com zei

Super gave kaart cornelie en ben meteen even gaan google op oma dee (ken haar niet dus zometeen even lezen lijkt me wel een leuke winkel

Wilma zei

Hartstikke leuk om op deze manier een paar theezakjes te krijgen!

Welmoed zei

De vrolijke kleuren 'spatten' weer van je mooie dotskaart af!
Prachtig...
enne, leuk, zo'n vrolijke uitnodiging voor een bakje thee!
Ook een fijn weekend toegewenst!

Vr. gr. Welmoed

Nadine zei

Toffe challenge! Ik ga op zoek naar dots, want aan deze wil ik wel mee doen hoor! Jouw cadeautje is ook ubervrolijk geworden zeg, super!

KarinsArtScrap zei

super leuke en lekker vrolijke kleuren Cornelie.

groetjes karin

Marijke zei

Gaaf de challenge, ga eens tussen mijn papiertjes op zoek naar dots.
Wat is dit een vrolijk creaties, leuk model! Gaaf de theepot.

Fijn weekend,
Marijke en Chantal


Gerdine zei

Gave uitdaging! Ik hou wel van stippen (net als van ruitjes trouwens)! Leuk kaartje!

Christine zei

Heel mooi Cornelie en de kleurtjes zorgen samen met de stippen voor een vrolijke kaart!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Wat een leuk en vrolijk geheel heb je ervan gemaakt!
Liefs, Myriam

Anoniem zei

Wat een leuk en vrolijk geheel heb je ervan gemaakt!
Liefs, Myriam

Ellen zei

Heel tof presentje Cornelie! Super vrolijk ook.
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Hoi Cornelie,

leuke challenge heb je bedacht! Ik hou ook van stippen op een kaart. Denk dat het me nog wel lukt deze week, ga in elk geval mijn best doen.
Je kaart (of ja, heet dat eigenlijk wel zo??) is superleuk! Die theezakjes erin!! Wat een idee zeg.
Groetjes,
GerJanne

Anita zei

Wat een schitterend en vrolijk kaartje!
groetjes, Anita

Marlies zei

Wat een mooi en vooral vrolijk kaartje. Ik sta steeds weer verbaasd over je goede ideeën! Groetjes, Marlies

Marie-claire zei

Ooo, die is leuk, die wil ik ook maken! Hoe zitten de theezakjes vast? Leuke uitdaging ook kijken of mij ook iets te binnen schiet!

Groetjes Marie-Claire

Frouwke zei

heel knap gedaan!
grts
frouwke

Jolanda Cuper zei

Super mooi en fris kaartje!
Groetjes Jolanda

Jolanda Cuper zei

Super mooi en fris kaartje!
Groetjes Jolanda

Margot zei

wat gaaf met die binnenkant zo, dat ga ik onthouden!

Back to Top