Relax!

Hoi!!

Hete dag vandaag. Net buiten in de zon 4 kettingen voor iemand gerepareerd, en nu zit ik binnen even af te koelen. Mooi de tijd om toch nog een kaartje te plaatsen bij 
De kleurtjes spraken me erg aan, en voor mij is het weer een uitdaing een CAS kaartje te maken.

Dit is h'm geworden;


Een kleurenfoto stond er bij, en ik heb zowel het thema van de foto als de kleuren aangehouden.


De zonnestralen heb ik met de Silhouette gesneden. de blauwe golf met een die van PTI, en de witte golfjes van MFT. Visjes zijn een pons.


Tekst van PTI, en wat bubbles met de pearlpen!
Dat was h'm!

De wind is al aan het draaien, er komt weer minder weer aan, wat jammer! Hopelijk is het van korte duur!!

Fijne dag verder!!

Groetjes Cornelie

16 opmerkingen

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O O O wat een schitterende zonnige kaart. Heerlijk die kleuren. Passen perfect bij het weer(voor hoe lang zucht...). Hier nog geen zuchtje wind trouwens..... Leuk dat je weer mee doet met MCSC.

Stamps and Paper zei

WHat a great take on this challenge Cornelie...love the way you have made your sun and added that wave die and fishes....brilliant

Anne

Ellen zei

Gave uitwerking Cornelie! Supermooie zonnestralen, je hebt de verschillende stanzen mooi met elkaar gecombineerd.
Groetjes Ellen
ps, hier schijnt het zonnetje nog volop....

Nadine zei

Ik geloof dat ik het zonnescherm omhoog ga doen, want het ziet er dreigend uit hier... jouw kaartje is in ieder geval nog super zonnig! Erg leuk die stralen en de bubbels. En weer zo'n leuk ponsje gebruikt!

Marlieke zei

Hier trekt de zon nu net een beetje weg. aar op jouw kaartje zal-ie altijd blijven.... :-)
Mooi gedaan! Leuk je weer te zien bij MCSC.

martina's kaartjes zei

wow, wat een leuke kaart ! lekker zonnig,ik denk dat je ze de komende dagen wel kan ophangen, want de zon is al missing ! =(
grtjs, martina
x

Marjan zei

OH gaaf!!! Zo lekker zonnig en dat die schattige kleine visjes! Gaaf hoor en heerlijk CAS!

José zei

Ik vind dit zooooooo top zeg. WAT Een gave kaart Cornelie! Die zon is om te zoenen. En de combie van PTI en MFT stans is perfect. Gaaf de visjes. Ik vind em om te gappen gewoon!

KarinsArtScrap zei

heel mooi gedaan Cornelie ziet er super uit.

groetjes karin

Christine zei

Een toffe kaart! Heel knap gedaan!
Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

marian zei

Ik vind het een super kaart, je hebt de kleuren zo mooi gebruikt. Lekker zomers.
Groetjes Marian

Margot zei

dit is een toppertje! de visjes maken 'm helemaal af, gaaf!

Bianca Kalksma zei

haha als je lang naar deze kaart kijkt, dan heeft het bijna een hypnotiserend effect met die golven en de stralen :) dus echt een relax kaart :) Geniet van je resterende vakantieweek/weken!

Chantal zei

Een prachtige CAS-kaart! Zo leuk om te zien dat je met alleen cardstock ook zo'n leuk effect kan bereiken!
Groetjes,
Chantal

Wilma zei

TOP! Helemaal zomer en die kleine visjes zo schattig met hun luchtbelletjes.

crealinedance zei

Hallo mooie zonnige kaart,bedankt voor het meedoen.Gr.Nel gastdesigner

Back to Top