Oma Dee!

Hoi!!

Vanmorgen op weg naar Bovenkarspel. Daar ging ik een workshop volgen bij Oma Dee, gegeven door Inge.
Inge volg ik al een tijdje, en ik vind haar ongedwongen stijl van kaarten maken altijd erg leuk. Ook komt ze altijd erg enthousiast over, en daarom leek het me leuk eens een workshop te volgen.
Bij oma Dee kom je in een zeer sfeervolle winkel, met een hele gastvrije eigenaresse Miranda. 

Ook ontmoette ik Sandra daar, Sandra volg ik sinds een tijdje, en dus ook erg leuk haar te ontmoeten. 


We hebben een diaperfold gemaakt a la Inge! Heel erg leuk, en alles tip-top voorbereid!
Gezellige groep dames, dus heel gezellig!


De dochter van Inge en een ander meisje gingen zeepkettingen maken. Ook leuk!


Het resultaat was bij iedereen toch weer verschillend, door andere kleuren, en eigen inbreng.


Thuis ben ik weer eens een plaatje gaan kleuren! Deze stempel heb ik in het winkeltje gekocht, en omdat ik het er met Sandra over had gehad dat ik weinig meer kleur, dacht ik, dat ga ik gelijk weer eens doen!


Ook m'n nieuwe paperpad van Echo Park gelijk gebruikt. Deze had ik op m'n verlanglijstje staan, en zag ik in het winkeltje, Jippie!

Een hele gezellige ochtend, erg leuk om jullie te ontmoeten Inge en Sandra, en ik heb zo'n gevoel dat ik nog wel eens die kant op kom, als het me lukt!!

Groetjes Cornelie

17 opmerkingen

Nadine zei

Wat ziet het er gezellig uit! Je hebt het dus erg naar je zin gehad, dus de volgende keer ga ik mee haha! Je kaartje is ook al zo vrolijk! En ik maar denken dat jij alle paperpads al hebt ;) haha

Stamps and Paper zei

Love the Diaper fold especially the tea pot and what a gorgous card...

Anne

Kaartenkraam zei

Leuk als je zo gezellig samen hebt kunnen fröbelen!
Je kaart is hartstikke leuk geworden.

groetjes van Ank

Stampidoe@gmail.com zei

wat een leuke worksshop Cornelie en je kaartje s er ook een uit 1000den geweldig mooi

groetjes yvon

Welmoed zei

De diaperfold ziet er prachtig uit! en dat het gezellig was...!
Mooi ook de kaart met dat vrolijke papier van Echo park en het inkleuren is ook heel erg goed gelukt, hoor!
Leuk voor de afwisseling....!

Vr. gr. Welmoed

Tinie zei

Ooh wat een gezellige ochtend!! En je hebt leuke creaties gemaakt!!
groetjes Tinie

Marjan zei

Klinkt leuk en ziet er zeker gezellig uit! Dat kleuren ben je niet verleerd, hoor. Beide kaarten vind ik erg leuk!

sandra_w zei

Het was zeker erg gezellig en voor herhaling vatbaar toch? Wat is je diaperfold gaaf! Je kaartje is zo leuk, schattig stempeltje en super papier....kortom 'n topper!!

Groetjes,
Sandra

Hermien zei

zowel het kaartje als je diaperfold ziet er er leuk uit.

Groetjes

Anneke zei

Te zien aan het hele mooie kaartje dat je thuis maakte kwam je met heel veel inspiratie terug, super!

José zei

Gezelliggggg!
Je diaper folder ziet er suuuuper zijn. Mooie kleuren. Prachtige doilies op elkaar en oh die theepot vind ik ze leuk zeg.
Mooie kaart ook. Ik zie weer hexagons hahaha. Gaaf. De stempeltjes passen waarachtig prima he!

Miranda van Bij Oma Dee zei

Hoi Cornelie,

Wat is je diaperfold leuk geworden! Vind het papier van Echo Park ook super. Ik kan het natuurlijk allemaal wel leuk inkopen, maar het is ook geweldig om de resultaten te zien. Het stempeltje vind ik ook heel mooi ingekleurd. Hoop dat je nog eens langskomt, het was erg gezellig om jou erbij te hebben.

Groetjes,
Miranda

Inge Groot zei

Hi Cornelie, wat heb je er een ontzettend leuk verslag van gemaakt! Het was een supergezellige ochtend en je tea for two projectje is zó mooi geworden!!! En wat een schattig kaartje, lieeef:-D

Dat zou ik reuze leuk vinden, doen hoor!

XX

Brendaxx zei

Dat ziet er gezellig uit!! Mooie dingen heb je ook weer gemaakt Cornelie! Heb ook even op het blog gekeken van Inge, zij maakt idd erg leuke kaartjes!
Hé alvast een goed weekend!
Groetjes,Brenda

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke diaperfold cornelie.
en je kaart is helemaal super en zo'n schatje, je hebt een mooi stempeltje uitgezocht.

groetjes karin

Sandra zei

Ziet er geweldig uit, die diaperfold kaart! Erg leuk aangekleed! En dat kaartje is ook super leuk! Lekker vrolijk!

Gerdine zei

Ben weer even aan het bijlezen! Prachtige kaartjes zie ik voorbij komen. En de workshop van Inge moet wel een succes zijn. Zij maakt altijd mooie dingen! Je kaartje is ook een schatje!

Back to Top