Nog meer transparant!





Met ons liftchallengeblog hebben we nu een challenge waarbij je gebruik moet maken van transparant sheet.
Marjan heeft daarbij een prachtige digi beschikbaar gesteld, die je ook op transparant kunt afdrukken.
Deze stuurde ze mij toe, en daar heb ik ook gelijk een kaartje mee gemaakt!
Omdat het nu ook allemaal op Marjan haar blog te zien is, kon ik h'm ook op mijn blog laten zien.


Ik heb h'm weer heel anders verwerkt dan Marjan. Wat ik in het begin best lastig vond, want ik had de kaart van Marjan al gezien. Maar ineens kreeg ik een idee. Ooit heb ik dat al eerder gedaan, maar nu leek me dat weer leuk.


Met glazé- en souflépennen de vlinders ingekleurd, en accentjes gegeven met glitters toen het nog nat was. Het resultaat vind ik erg mooi geworden.


Het achtergrondpapier is van Basic Grey en de stempeltjes in de hoeken van Waltzing Mouse.
Op de swirls van de vlinders hele kleine witte bloemetjes geplakt. Deze komen van een snijmal van Memory Box, en kwamen zo klein, nu goed van pas. Hartjes van de bloemetjes gemaakt met een pearlpen.

Verder had het niet veel nodig, want de digi is op zich natuurlijk al een plaatje!!

Dus deze manier kun je ook nog gebruiken met transparant sheet. Er zijn al hele leuke en originele ideeën voorbij gekomen. Nog een klein weekje  hebben jullie de tijd! Tot zaterdag 16 juni 12.00uur!

Heerlijk weer was het vandaag hè!! Hopelijk houden we dit voorlopig vast!

Fijne avond!!

groetjes Cornelie

23 opmerkingen

Lianne zei

een mooi en origineel kaartje!

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart cornelie, dat heb je heel mooi gedaan.
prachtige stempel en mooie kleuren.

groetjes karin

Marjan zei

Je had hem al aan mij laten zien toen je deze maakte. Ik vind het èrg mooi, zoals je die vlinders hebt gekleurd! Die pennen die je gebruikt hebt om te kleuren zijn heel geschikt voor sheets blijkbaar. Ik heb ze niet, wat ik nu dus jammer vind. Maar ja... je kunt niet alles hebben :) Ook de kleurtjes samen en de witte stipjes... ik vind het echt weer een toppertje!!

Liefs, Marjan

debby4000 zei

Absolutely gorgeous Cornelie.
luv
Debby

Stamps and Paper zei

Just beautiful Cornelie such a pretty card love all the butterflies

Anne

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Cornelie!!
Lieve groetjes, Berlinde

Jolanda zei

Wat een prachtige vlinders . . je kaart is weer super.

Juisie zei

Wat een prachtige kaart Cornelie. Pff, ik ben al de hele week aan het nadenken hoe ik origineel voor de dag kan komen met het acetate. Ik had ook bedacht om het te kleuren, maar dan met mijn spectrum markers. Gaat redelijk, het houdt in elk geval. nadeel is dat ik geen stazon of andere inkt heb waarmee ik kan stempelen. Eens kijken of printen lukt. En anders wordt het gewoon een clear kaartje denk ik met wat designpapier erop. Even denken nog. Deze is in elk geval SUPER! groetjes Joyce

Nadine zei

Wauwie, die is mooi! Je vlinders herken ik van die ene super gave kaart die je laatst maakte voor MFT? Verbazingwekkend dat sommige dingen zo goed uitpakken, je zou denken dat het gaat uitlopen of vlekken misschien. Gelukkig niet!

José zei

Ik vind dat je een PlAATJE hebt gemaakt van Marjan's digi. Ontzettend mooi bewerkt zeg. Meer dan dat heeft deze kaart niet nodig.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat heb je de digi schitterend en origineel verwerkt. mooi!

Hermien zei

Het is weer een hele mooie ...

Yvonne zei

Prachtig! Groetjes, Yvonne

Christine zei

Prachtig! De vlinders lijken wel echt, zo mooi heb je ze ingekleurd! Prima materiaal lijken die pennen!
Liefs
Christine

Wendy ten Hove zei

Yep, hij is echt geweldig geworden! De vlinders spetteren er van af!! Top!!
Groetjes, Wendy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf, mooi kaartje, mooi hoe je de vlinders hebt bewerkt.

groetjes jolande

Judith zei

De vlinders heb je prachtig ingekleurd. Verbazingwekkend, dat de kleur zo goed blijft zitten op sheet. Mooi!

Kaartenkraam zei

Wat heb je de vlinders schitterend mooi ingekleurd. de kaart is beeldschoon geworden!

groetjes van Ank

Marijke zei

Beeldschoon geheel en de digi van Marjan is schitterend. Mooi ingekleurd de vlinders, heb ook nog ergens van die stiften liggen.......

Groetjes, Marijke en Chantal

Gerdine zei

Zo, tussen het leren door even blogjes kijken hoor. Heerlijk weer??? Hier niet bepaald :(
Hé, je kaartje is heel erg gaaf! Marjan heeft dan natuurlijk ook een superdigi afgeleverd, maar jouw verwerking mag er echt zijn. Bijzonder mooi, hoe je de vlinders ingekleurd hebt. Heel gaaf!

Gerdine zei

Deze post is natuurlijk van gisteren en toen was het hier inderdaad ook mooi weer!! :)

Mariëtte zei

Prachtige creatie!

Brendaxx zei

Schitterend!!

Back to Top