Kaarten en sieraden....


Hoi!!

Al een tijdje loop ik met het idee om kaarten en m'n andere hobby sieraden samen te voegen, in de zin van;
laat je door het sieraad inspireren en maak een kaart, of een kleuren combi met deze twee, noem maar op. Ook om m'n inspiratie voor de sieraden weer een beetje nieuw leven in te blazen, want het stond op een laag pitje!

Dus hier m'n eerste kaart, en daar ben ik voor de kleur gegaan.


Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge van Card Patterns



Wat een leuke schets weer. Toen ik er een tijdje naar keek, zag ik er een bootje in, en toen ontstond dit!


Heb de kaart ook nog even alleen gefotografeerd.
De boot is een Crea Table.
Papier is van SEI.
Kader, golfjes,wolkjes en tekstlabel is van MFT.


Verder een leuke bijpassende bedel, bakerstwine en strass steentjes.


Nog een close-up van de armband, en dat was h'm!

Zal me niet lukken iedere keer een sieraad erbij te plaatsen, maar ik wil wel proberen dit zo af en toe te doen.
Ben eigenlijk ook benieuwd wat jullie van dit idee vinden?!

Vanavond lekker uit eten, en morgen de hele dag VRIJ, met een groot kruis in m'n agenda. Deze dag is is voor mij, heerlijk!!

Wens jullie ook een hele fijne dag!


34 opmerkingen

Unknown zei

This is so lovely Cornelie It is so unusual well done Hugs Elaine

anja curvers zei

Wowie Cornelie wederom een prachtexemplaar en ja je hebt helemaal gelijk er zit inderdaad een bootje in die sketch. heb helaas die leuke stanzen niet.
Gaaf idee hoor om je zo te laten inspireren vind het wel erg leuk bedacht misschien ook een idee voor de liftchallenge?

Scrapinka zei

it's a very nice card.
i'm really like it!!!
thanks for inspiration.

Debby zei

Leuk idee! mooie armband en super kaart!
Geniet van je heerlijke vrije dag morgen!
Groetjes Debby

Marjan zei

Leuk idee om dit zo af en toe te doen. Alleen inspiratie uit een sieraad halen zou ik erg lastig vinden, maar met de kleuren is het goed te doen. Je kaartje is gaaf, ik zie wel wat je bedoelt met het bootje. Leuk die golfjes! Het twine en ankertje horen er helemaal bij!

Groetjes, Marjan

José zei

Ik zou het zelf niet kunnen, inspiratie halen uit sieraden. Of misschien ook wel. Nooit gedaan in ieder geval. WEl een heel leuk idee. Je kaart vind ik super. Een onwijze boot. Het papier vind ik te gek. Mooi dat je de wolkjes een randje hebt gegeven en het venster vind ik ook heel tof. Een SUPERkaart!

Aletta zei

Helemaal leuk, prachtig gemaakt.

(deze ga ik een keertje liften van je, mag vast wel :)))

Groetjes Aletta

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een leuk idee,mooi zo.Gr.Nel

Magda zei

Goed gelukt!
Succes ermee.
Magda

Kaartenkraam zei

Leuk dat je je laat inspireren door een sieraad, dat is je in dit geval ook goed gelukt, geweldig leuke kaart!

groetjes van Ank

Anoniem zei

Wauw wat een ontzettend gave en originele uitwerking van deze schets !!! Voor mij een top-6 kaartje !!!
Groetjes Berdien

CreaSjouk zei

Wauw mooi hoor en die armband is ook geweldig!
Je kaartjes hieronder zijn ook super!
Groetjes Sjoukje

Henriët zei

Bij het zien van je kaart kreeg ik meteen zin in zon, zee en zeilen!! Erg mooi! De armband is ook mooi!
Geniet morgen van je vrije dag. Ik ben ook vrij maar er staat al weer van alles in mijn agenda!!
Groetjes van Henriët

Brendaxx zei

Ooooh deze is geweldig!! Deze hoort bij de Super Six hoor! :)

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat heb je dat super mooi gemaakt! Echt een plaatje! Zo leuk met dat bootje en al die details!
Groetjes Jolanda.

KarinsArtScrap zei

wow schitterend cornelie, die heb je weer heel mooi gemaakt.
het is echt een plaatje.
ik vind het een heel leuk idee zo'n kleuren schema.
komen dan weer helemaal ander kaarten vanuit.

groetjes karin

Marijke zei

Super idee Cornelie, zelf zou ik dat niet kunnen, tenminste dat denk ik! Ik zie wel jou inspiratie van het sieraad terug in het kaartje, de kleuren en de schittering van de kralen, dat heb je ook op het water.......toch! Geweldig vind ik je kaart, wat een mooi geheel! Super six als ik het voor het zeggen heb:)

Liefs, Marijke en Chantal

Oja je voorjaarskaartje is ook al zo leuk, vrolijk en een grappige vogel:)

Ellen zei

Wat een leuk idee om te combineren! Super is deze kaart, wat een mooie details!
Groetjes Ellen

Christine zei

Ik vind dit wel een leuk idee! Ik zou het eigenlijk kunnen pikken van jouw want ik maak(te) ook zo'n juweeltjes maar momenteel staat het bij mij ook op een laag pitje. :-) Je kaartje vind ik bijzonder mooi Cornelie!
Liefs
Christine

Sanne zei

Hihi, nu zie ik de boot ook als ik naar de sketch kijk! Wat heb je er weer een prachtwerkje van gemaakt zeg! Knap! De armband erbij vind ik erg mooi! Leuk idee! Smakelijk eten en veel plezier morgen.

Liefs Sanne

Nadine zei

Als je dit soort kaartjes blijft maken, mag je je wat mij betreft altijd laten inspireren door een sieraad. Wat een leukerd! Ik had ook zonder dat ik je naam zag kunnen weten dat dit een kaart van jou is, helemaal jouw ding, geweldig!

Judith zei

Je ziet het, je idee krijgt veel positieve reacties. Ook van mij. Dit is een leuk kaartje en een mooi armbandje. Je hebt ook weer een passende bedel bij je kaart, dat is ook zo leuk. Altijd alles perfect!
Ga zo door.
groetjes, Judith

PS: heb op wordfeud al gechat: de kaart is er, en hij is leeeuuuukkk!!!
Dank je wel, Cornelie!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een bijzondere kaart heb je hier gemaakt. Zo leuk ook weer dat bijpassende bedeltje.

Anneke zei

Leuk idee! Heel mooie kaart en superleuke armband. Heel mooie kleuren!

Welmoed zei

't is weer een beauty!
Heel erg leuk in kleur en idee!

Vr. gr. Welmoed

Stamps and Paper zei

Fabulous card for a boy...love the waves

Anne

Sandra zei

Wat een leuk idee zeg. En een super mooie kaart! Helemaal top!

Gemma zei

Dit ziet er echt geweldig uit,je kaartje is super en wat een leuk idee om kaarten te combineren met sieraden, geniet van je vrije dag, groetjes Gemma

Berlinde zei

Wat een hele mooie kaart Cornelie, leuk hoe die kleuren uit de armband in je kaart laat terugkomen!! Prachtig!!
Lieve groetjes, Berlinde

Gerdine zei

Leuk!!! Het scheepje is echt super! Haha, als ik zo'n creatable zie weet ik echt niet hoe ik het zou kunnen gebruiken (en ik laat zulke dus ook altijd liggen in de winkel), maar op deze manier is het echt een plaatje. Goed idee om je te laten inspireren door sieraden. Leuk ook om zo cadeau te doen, dan past het goed bij elkaar. Maak je ook zelf sieraden?
Geniet van je vrije dag morgen!!!

Dayna Sabrina zei

This is a very pretty card with a beautiful color palate. Thanks so much for sharing!

Anna-Karin zei

Such a great idea! The set is wonderful. I love that boat, the wave and all the details on the card. Thank you for playing along at Card Patterns!!

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie kaart en wat een leuk idee om je te laten inspireren door een sieraad. Ik heb even niet op je blog gekeken en hup er staat weer van alles moois op!

Chantal zei

Wat een ontzettend goed idee om je sieraden erbij te plaatsen! Het is in dit geval een supergoede match!
Groetjes,
Chantal

Back to Top