slaapgebrek?!

Hoi!!

Op de één of andere manier heb ik toch altijd last van dat uurtje. Hebben jullie dat nou ook?
Zondag lag ik er zo rond 11 uur in, en ik was KLAAR wakker...
Tja, wat doe je dan in zo'n geval...
een kaartje maken natuurlijk!!


Ik was al begonnen om een embossingmal in te smeren met Cardgel, en dat moest drogen. Inmiddels was dit droog, en m'n handen kriebelde om hier iets mee te maken.
Zo ontstond dus midden in de nacht dit kerstkaartje...


Toen de "bal" eenmaal klaar was, was de rest eigenlijk zo gedaan.
Strikje, cardgel nog wel even een glitter gegeven. Tekstempel van Hero Arts, strass steentjes, ehh, klaar!!

Daarna voldaan m'n bedje ingekropen, en héérlijk geslapen!!

Ik wens jullie een hele fijne dag!




14 opmerkingen

Marlies zei

Wat een leuke kerstkaart! Ik vind het vooral leuk dat je niet de standaard kerstkleurtjes hebt gebruikt! Het cardgel-effect is ook mooi geworden hoor! Ook weer bedankt voor je berichtje op mijn blog en als antwoord op je vraag... ik werk bij de marine! :)
Fijne dag!
Groetjes, Marlies

anja curvers zei

Gaaf hoor een hele mooie kerstkaart en lekker he als je dan zo voldaan kunt gaan slapen.

Jilly zei

First time, I visited so many blogs only for simple but beautiful tags. In the second picture is exactly what I am in search of these days, I planed to make it for my sister 's birthday with good quotations.
eyewash faucet

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dus je creatieve brein moest gewoon nog even werken voordat je de slaap kon vatten, tja. Afkickverschijnselen komen snel ;-)
Maar een mooie nachtelijke creatie

Caro's Kaartjes zei

Ik vind 'm heel mooi in zijn eenvoud Cornelie.
Heel mooi die structuur in de kerstbal.

crealinedance zei

Hoi hoi wat een leuke kerstkaart.Gr.Nel

Marjan zei

Jeetje Cornelie! Dat je dan nog een kaartje maakt, wat knap! Ik vind het een mooie kaart, zoals je weet houd ik wel van dat strakke! Mooi, zoals de kerstbal is gemaakt.

Groetjes, Marjan

Marijke zei

Pfff dat je dan nog je bed uit gaat om een kaartje te maken, nou ja waar dat één uurtje verschil goed voor is. Top kaartje, mooi strak en erg mooi effect dat cardgel, helemaal nieuw voor mij, nog nooit eerder van gehoord.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anneke zei

Cardgel, nooit van gehoord. Wel een heel mooi resultaat! En dat je die steentjes zo mooi op een rechte lijn kreeg zo midden in de nacht :)

Marit zei

Oh, ik heb er ook last van hoor...ik ben vooral erg vroeg wakker! Misschien moet ik me dan ook maar eens aan een kaart wagen, want die van jou is goed gelukt! Dat cardgel ken ik niet, maar het ziet er top uit!

Groetjes,
Marit

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje cornelie.

groetjes karin

Anoniem zei

Heel mooi kaartje !!! Ik heb er ook echt last van en loop al een paar nachten hier door huis te spoken. Meestal gaat het naar een week weer helemaal goed met mij :-):-)
Groetjes Berdien

José zei

Wat een mooie kerstbal zeg, zo gaaf gedaan!
Ik moet zeggen dat ik weinig last heb van de wintertijd. Ik slaap verrassend goed!
Liefs, Jose

Nadine zei

Ik heb nog nooit gehoord van card gel, maar het effect is tof zeg! Ik heb geen last van het tijdverschil gelukkig, vind het juist heerlijk dat het 's avonds zo vroeg donker is: gezellig!

Maar als dit het resultaat is van slaapgebrek, dan kun jij nog wel een paar nachtjes overslaan hoor haha!

Back to Top