hèhè

Hoi!!


Daar was ik dan eindelijk weer eens. Best wel bedrijvig bij me. Dat zal de komende tijd wel meer gebeuren denk ik. Deze maanden zijn altijd hectisch.
Here I am again! It's a little bit busy right now, but I'll think it will happen more often, beceaus these months are really busy for me.


Ik had al een kaartje klaar, maar nog niet geplaatst.
My card was already finnished, but did not post it yet.




Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Card Patterns.
With this card I will play with Card Patterns.

Zie ik, nu ik deze link maak, dat ik met m'n vorige kaart in de super six ben belandt!! Hoe leuk is dat?!!!
I made the Super Six with my previous card, how nice is that!!!

Rob vond h'm maar een beetje ouderwets...nou dat komt dan goed uit, want hij is voor de tante van mijn moeder en zij wordt 92!!
Rob thinks that my card was a little bit old fashioned, but that's OK, because it's for my mothers aunt, and she becomes 92!!


Achtergrond is een embossingmal. Deze met pastelpotloden gekleurd.
Een label van Basic Grey.Die van MFT. Scrapfloss, bloemetjes, gefeliciteerd stempel, en kreukellint.
background with an embossingtemplate. Coloured it with chalk pencils. Label from Basic Grey. Die from MFT. Scrapfloss, little flowers, happy brithday stamp en ribbon.


Hele fijne dag verder vandaag!
Have a nice day!



26 opmerkingen

Gemma zei

Mooi hoor, ik vind hem een beetje oosters, lief met die zachte kleurtjes, groetjes Gemma

Mieke zei

Heel mooi! Ik hou wel van die zachte kleurtjes.

Kaartenkraam zei

Helemaal niet ouderwets hoor, mooie oosterse kaart in prachtige pastelkleurtjes!

groetjes van Ank

crealinedance zei

Hoi hoi Vind juist heel mooi.Gr.Nel

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gedaan. eens iets anders, dan is dat altijd wennen... niks mis mee. laat u volledig gaan zou ik zo zeggen hahahaha
zolang je er maar plezier in hebt !
grtjs, martina
x

Marijke zei

Ouderwets nee, maar anders dan anders dat wel! Een heel lief kaartje, zachte kleurtjes en mooi op de foto gezet!! Gefeliciteerd met je super six plekkie!!!
Liefs, Marijke en Chantal

Marit zei

Heel erg mooi die zachte kleurtjes! Gefeliciteerd met je top 6 plek!

Groetjes,
Marit

petra,s cards zei

mooiiiiiiiiiiii prachtige kleurecombinatie!!!
xx petra

Nadine zei

Hihi die mannen zijn wel uitgesproken van mening he? Hij is misschien een beetje aan de schattige kant (ben van jou meer knalkleurtjes gewend) maar voor zo'n tante van 92 is ie zeer geschikt. Leuke sketch is het weer en een leuke achtergrond heb je gecreeerd!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind hem romantisch, helemaal niet ouderwets.

Nathaly zei

Meid, je gaat als een speer! Dit kaartje vind ik trouwens helemaal niet ouderwets! Vind 'm superlief en bijzonder. Leuk gedaan met de cirkel. Wist niet dat je ook kettingen maakt. Mooie ook. En nog gefeliciteerd met je top 6. Leuk, Cornelie. Helemaal verdiend. Nathaly

José zei

Hee van harte met je top 6 zeg! Superleuk!
Deze vind ik erg lief en totaal geschikt voor een ouder iemand. Hele lieve bloempjes.
Liefs, Jose

Marjan zei

Zeker verdiend, die top 6!!
Je kaartje is anders dan anders, maar ik hoef hier geen zonnebril op, hihi!
Ik vind dit mooi, heel zacht en zeker niet tuttig of alleen voor oude dametjes...pfff.. die mannen!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Wow wat schitterend! Super papier een erg mooie combinatie met de roze accenten!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Ik vind dit best een leuk kaartje en de kleuren vind ik prachtig, zo eens iets anders en daar hou ik natuurlijk van!!
Liefs
Christine

Tinie zei

Weer een leuk kaartje heb je gemaakt!! Mooie kleuren en lieve bloemetjes!
Groetjes Tinie

Elly zei

Mooie kaart Cornelie, in mooie kleurtjes.

Ans S. zei

Prachtige kaart voor een oudere dame, mooi van kleur en leuke bloemetjes.

Groetjes Ans

Bianca Kalksma zei

Wat mooi! Wat heb je de embossingmal mooi gebruikt en zulke mooie zachte kleuren en de 'echte' bloemen erbij, helemaal af, echt práchtig!

anja curvers zei

Had je nog niet gezien dat je in de top 6 stond foei!!!!!! Helemaal verdiend hoor en dit kaartje is ook weer heel erg gaaf hoor.

Marianne zei

Hahaha, ik moet wel lachen om de reactie van je man! Maarree, ik vind hem helemaal niet truttig of ouderwets hoor!
Gefeliciteerd met je top6 notering bij Cardpatterns! Je had ook een schitterend kaartje gemaakt met die schets!

Groetjes,
Marianne

Wendy ten Hove zei

Oh, wauw, hij is erg mooi, Cornelie!! Fijne kleuren heb je gebruikt, erg mooi vind ik dat!!
Groetjes, Wendy

Liberta zei

Jee weer een ontzettend mooi creatie.
Gefeliciteerd met je prijs bij Karen Doodles.

Liefs, Lieb

Anita zei

Ik vind hem prachtig en idd een beetje oosters, zeker niet ouderwets! Prima geschikt voor een dame van 92 maar deze dame van 46 vindt hem ook heel mooi ;)
groetjes, Anita

Stamps and Paper zei

Such a pretty card Cornelie....love the touch of orential...

Anne

Elise zei

Golly, golly, GOLLLY gosh - THIS is stunning! THANKS for gracing Card Patterns, once again, with your lovely, lovely talent! xo!

Back to Top