Happy Birthday!!

Hoi!!

Goedemorgen allemaal! We zij alweer over de helft van de week, wat gaat de tijd toch snel!
Nog tot en met zondag de tijd om mee te doen aan de liftchallenge, dus wil je nog mee doen, klik dan op de button rechts bovenaan de sitebar!

Heb ik hier nog een kaartje die ik maakte voor m'n moeder. Een verjaardagskaart.
Het was best donker weer toen ik de foto nam, dus ik hoop dat het evengoed overkomt.


Als basis donkerbruin cardstock en het dessinpapier is een mix van twee verschillende paperblocks van Marianne Design. Mooie kleuren! Chipboard van Prima Marketing. Over het rondje heb ik een bloem geplakt van PTI en op het label rechts onderin een tekst gestempeld.
Een mooie pebble (daar ben ik gek op, gebruik ze véél te weinig!!)


Randpons van Fiskars, Nestabilities, vlinderpons, kreukellint (van Lenet), pearls en stikwerk.

Was een leuke kaart om te maken!

Bedankt voor het langskomen en jullie reacties!






10 opmerkingen

José zei

Wow, ik vind em te gek! Wat een mooi chipboard en de bloem met pebble gaan perfect samen. Mooi de rand met lint er achter en leuk, stikwerk!!!
Liefs, Jose

Lenet zei

Prachtig !!! Heel mooi kaartje.

Judith zei

Mooi!!!
Knap hoe je het papier van Eline (Marianne Design) hebt weten te gebruiken. Het ligt hier nog te wachten, ik heb tot nu toe nog weinig inspiratie gehad. Maar op deze kaart staat alles heel mooi bij elkaar.
Groetjes en succes met de knutsel-dip (las ik bij Jose)
groetjes, Judith

Kaartenkraam zei

Prachtige kleuren en een hele mooie layout!
Leuk dat je ook mijn volger bent geworden ook al is het dan zonder gezicht *lol*

groetjes van Ank

Anita zei

Prachtig kaartje!
groetjes, Anita

Marijke zei

Gaaf dit kaartje, mooie warme kleuren, Prachtig de bloem met chipboard gecombineerd!
Groetjes, Marijken Chantal

Anoniem zei

Hallo Cornelie!
Wat een super mooi kaartje!
Ik heb je trouwens getagd! Als je wil weten wat het precies inhoud kijk dan even op mn blog! Het zou leuk zijn als je mee wil doen!
Groetjes Jacomijn

Marit zei

Mooi Cornelie! Die pebble in 't midden geeft net die extra touch, erg leuk!

Groetjes,
Marit

Nadine zei

Wat zijn die PTI bloemen toch moooooooi :)... ik weet niet bij wie we donderdag gaan scrappen, maar als je bij mij komt wil je ze dan meenemen?

De kaart ziet een beetje donker maar is daarom niet minder mooi :)

KarinsArtScrap zei

deze is gewoon heel mooi cornelie.

groetjes karin

Back to Top