De laatste twee!

Hoi!!

De laatste twee van de serie van 25! Deze heb ik gemaakt met papier van Eline, dit stond al een tijdje te roepen, van; Gebruik me nou!!! Ik ben zo mooi!!
Dus bij deze...ook weer zonder tekst.


Doilie's van MFT twee maten. De brad komt van Tilda, vond ik er goed bij passen. De tak met blaadjes komt van Sizzix en de scalloped rand ook van MFT. Weer een heel andere stijl, maar dat vind ik zo leuk!



Het achtergrondpapier komt ook van Eline. Het donkergrijze heb ik door een Cuttlebugmal gehaald. Een labelmal van Nestabiltie, en kreukellint. Geen tekst op het label, maar een bloem. Roosjeslint, weet ik niet meer.

Twee weer totaal andere kaarten als ik gisteren plaatste. Maar ook hier kan ik van genieten.

Nu ben ik bezig met het voorbereiden van een inpak workshop, al voor november, maar ze willen deze week de voorbeelden hebben + kosten p.p.. 
Hoe bedoel je omschakelen, Sint, kerst...het moet even beginnen te borrelen bij me.

Gisteren kwamen een vriendin, haar dochtertje en een vriendinnetje voor de tweede keer een middag knutselen. We hebben een mini fotoboekje gemaakt. ieder met z'n eigen fotós en op z'n eigen manier. Heel gezellig!

Fijne dag!



20 opmerkingen

Kaartenkraam zei

Die grijze vind ik SUPER! Maar de andere is ook mooi hoor!
Tja de tijd van Sint en Kerst is in aantocht en komt sneller dan je zo denkt. Succes met het 'geborrel' *lol*

groetjes van Ank

Anita zei

Prachtige stijlvolle kaarten!
groetjes, Anita

Marie-claire zei

Wat een schitterende kaarten, de grijze is zo Chique!!

Groetjes Marie-Claire

petra,s cards zei

hoi cornelie, ik vind ze weer prachtig!!!!!!!!!
xx petra

Liberta zei

Het papier roepen "ik ben mooi" je bedoeld zeker brullen van "ik ben mooi".
Want het is ontzettend mooi hihihihi.
Jippie je 25 zijn af en het waren stuk voor stuk plaatjes.
Het omschakelen daar zou je nachtmerries van kunnen krijgen zeg.
Maar jou gaat dat lukken.
En idd vet gezellig zo knutselen met z'n alle.
Wat ontzettend leuk.

Meis fijne dag. heel veel liefs, Lieb

crealinedance zei

Hoi hoi Ze zijn heel anders maar wel gaaf.Succes voor de komende tijd.Groetjes Nel

Stamps and Paper zei

Two lovely cards Cornelie but your 2nd one is my favourite...

Anne

Judith zei

Wat goed dat het papier zo hard geroepen heeft; kijk nou, wat jij daar weer mee hebt weten te toveren.
De grijze is wel super chique, heel mooi!
Succes met je december ideeën!
Groetjes, Judith

Tinie zei

Ook deze twee kaarten zijn heel mooi geworden!! Kan niet kiezen, vind ze alletwee prachtig!!
groetjes Tinie

José zei

Wow, meid wat mooi gemaakt. Die doilies van MFT zijn toch wel helemaal super he. Je grijze kaart vind ik fantastisch. Heel elegant en stijlvol en dat roosjeslint vind ik zo onwijs. Super gemaakt!
Liefs, Jose

Nadine zei

Super!!!! tja, ik ben ook dol op Eline's huis, maar wie niet!? Je kaartje is dan ook top. De tweede vind ik een beetje donker voor jou doen, maar als je ook al aan de 25e bezig bent, misschien word je daar ook een beetje somber van. Desalsniettemin is het wel een mooi strak kaartje hoor! Ben benieuwd naar je boekje!

KarinsArtScrap zei

je hebt weer twee mooie kaarten gemaakt cornelie, twee verschillende maar wel heel mooi.

groetjes karin

Marijke zei

Gaaf de twee kaarten en wat is het toch mooi papier van Eline. De eerste vind ik Supermooi, helemaal mijn ding en de tweede is heel rustig een stijlvol! En begint het al te borrelen voor je inpakworkshop! Ben ook wel benieuwd naar de fotoboekjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

martina's kaartjes zei

hoi cornelie, wat een mooie kaartjes ! helemaal toppie ! de onderste heeft mijn voorkeur, alhoewel ik wel megafan ben van het Eline papier ! =)
grtjs, martina
x

Marjan zei

Ik heb met bewondering je voortgang bekeken. Alle kaartjes anders en allemaal mooi! Ook deze weer!
Succes met de workshopvoorbereiding! Weer iets anders!

Groetjes, Marjan

greet zei

Wat heb je 2 prachtige kaarten gemaakt. Heel mooi en stijlvo en prachtige details!

Groetjes Greet

Anoniem zei

Mooie kaartje Cornelie !!! De tweede vind ik het mooist ! Erg stijlvol !
Enne...wat zul jij blij zijn dat ze klaar zijn.
Groetjes Berdien

Judith zei

Wat weer een prachtige kaarten!! Ik vind ze allebei erg leuk!

Groetjes Judith

Ans S. zei

Mooie kaarten weer Cornelie, ik vind de onderste het mooist.

Groetjes Ans

anja curvers zei

Wederom twee prachige kaartjes Cornelie die doilies zijn wel heel erg mooi weer iets voor op m'n lijstje. Nu alleen die geldboom nog vinden, proesstttt.

Back to Top