We dare you; doe de Liftchallenge!

Hoi!!


Wij (Nadine en Cornelie) vonden het tijd voor een nieuwe challenge. En wat is er handiger dan zelf bedenken? 
Juist; na-apen! Dat vonden wij ook.
Daarom willen we jullie iedere maand een "lifchallenge" aanbieden. Als je zin hebt om mee te doen, is het de bedoeling dat jullie de door ons gekozen kaart namaken. Wij hebben dat ook al gedaan om jullie nog meer te inspireren. Uiteraard mag het namaken in jullie eigen stijl, maar we willen het voorbeeld er in terug blijven zien.


Dit is de voorbeeldkaart



Het is een heel eenvoudige kaart van Karin Meghini http://twofriendsstamping.typepad.com/
maar het is echt moeilijk om het zo simpel te houden (geloof ons). Maar probeer het, je zult versteld staan van het resultaat!

Hier hebben jullie alvast een voorproefje van Nadine


en mijn bijdrage



Spelregels:

-Jullie hebben 3 weken de tijd, de kaart moet dus vóór maandag 29 augustus op je blog staan.
-Plaats (op één van de blogs, maar beide mag natuurlijk ook) een reactie in het reactieveld en zet daarbij de link naar je kaart (we maken nog geen gebruik van mr. Linky etc.)
inmiddels wel!!!!!!
-In de week erna kiezen Nadine en Cornelie een TOP 3, die we vermelden op onze blogs.
-Vooralsnog zit er aan een plek in de TOP 3 geen prijs verbonden. Je doet het voor de leuk en voor de eer!

We vinden het super als je meedoet.
Veel succes, we wachten jullie inzendingen met spanning af!








64 opmerkingen

José zei

Jaaaaaaaaaaaaaaa leuk, leuk, leuk! Ik doe mee hoor! Ik vind jullie voorbeelden veel mooier dan het origineel trouwens. Wat een top idee. Gaat het altijd 3 weken duren voor de volgende of is dit vanwege de holidays?
Nou ik ga strakkies beginnen! LEUK!
Liefs, Jose

Marijke zei

Joehoe, wat een leuk idee, ga het ook proberen!! Zoals José al zegt vind de kaartjes die jullie gemaakt hebben wel mooier dan het origineel!!
Groetjes, de Molletjes

martina's kaartjes zei

wat een leuk idee. voorlopig geen tijd, maar misschien doe ik wel een keerjte mee... en eh... die prijs, kleurenkaartenteam heeft bewezen dat het succes niet altijd afhangt van de prijs =) so, keep up, girls !
grtjs, martina
een leuke kaart trouwens !

Anoniem zei

Leuk idee zeg !!! Ik ga proberen mee te doen, al zal het voor mij niet meevallen de kaart simpel te houden....
Jullie voorbeeldjes zijn super en inderdaad allebei veel leuker als het origineel !
Succes !!
Groetjes Berdien

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik begin net, dus ik ben heeeel goed in simpel!!! En ik zoek nog volgers omdat mijn blog net nieuw is. Dus ik ga straks ook aan de slag!!!
KWAM (net kijken), ZAG (dit) en OVERWON (ben ik van plan!)

Annemieke zei

Cornelie.. Wat een heel erg gaaf idee!! En ik zie dat je watermerkje ook goed lukt! super!! Ik ga zeker meedoen. wat een geweldig idee... Als je nog een designer zoekt.. hahahahaha
Succes!
Groetjes, Annemieke

anja curvers zei

Wow gaaf hoor ik las het op mijn blog en ja natuurlijk mag je het zeggen als een kaart niet zo mooi is ik was er namelijk ook helemaal niet tevreden over maar had niet de puf om een nieuwe te maken. Vind het juist fijn als je eerlijk bent.
Leuk hoor deze challenge zal eens kijken en inderdaad jullie kaartjes zijn leuker als het origineel.

KarinsArtScrap zei

ik vind het een heel leuk idee zoals ik al bij nadine zei , en zal eens kijken wat ik kan maken.
jullie kaarten zijn in ieder geval prachtige voorbeelden.

groetjes karin

Nadine zei

Ha Cornelie! Leuke reacties krijgen we he? Ben benieuwd naar de inzendingen. Fijne avond!

Tinie zei

Wat leuk!!!!!!! Ik ga mn best doen en een kansje wagen!
Jullie voorbeeld kaarten hebben me zeker geinspireerd!
groetjes Tinie

Joyce Ebben zei

Leuk initiatief! Strakke rustige kaarten is niet helemaal mijn ding (hahahaha) en ik heb het even druk met het voorbereiden van de demo, maar ik hou het in de gaten, want een challenge is altijd leuk! Groetjes Joyce

redscrap zei

wat een leuke challenges, leuk initiatief, ik ga proberen mee te doen
groetjes mina

Ans S. zei

Leuk idee, ik ga er zeker aan meedoen.

Groetjes Ans

Sanne zei

Was een leuk idee dames! Ik ga zeker meedoen met de challenge! Jullie voorbeelden zijn super leuk geworden zeg, veel leuker dan het voorbeeld.

Liefs Sanne

José zei

Joehoeeeee, ik hepper eentje klaar. Hier is de link:
http://joseshoekje.blogspot.com/2011/08/thanks-for-all-you-do-lift-challenge.html
Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ga er vast nog eentje maken.
xxx Jose

José zei

Dr staat toch een linkje bij! Ik weet niet hoe ik het anders moet doen...

hennie zei

Hoi Cornelie, wat een enig initiatief, ik doe mee hoor!
Tot gauw, groetjes hennie.
p.s. ik zag dit leuke initiatief bij Jose.

Jacqueline DH zei

Wat een leuk idee, ik ga eens kijken of ik mee kan doen!

gr. Jacqueline

Marie-claire zei

Leuk idee Cornelie, ik ga zeker mee doen!
Gefeliciteerd nog met het behalen van de Top 3 bij DCL, je aardbei was Super!

Groetjes Marie-Claire

redscrap zei

Hallo
Ik heb ook mijn kaart geplaatst voor jullie challenge, met een link, ik hoop dat dit zo de bedoeling was,
groetjes mina

http://redscrap.blogspot.com/2011/08/new-challenge.html

Tinie zei

Ha Cornelie,
Het is gelukt!! Ik heb 3 kaartjes gemaakt!
Het is leuk om te doen! Hier is de link:
http://crea10us.blogspot.com/2011/08/liftchallenge.html
En even een antwoord op jouw berichtje bij mijn bericht met koffertje: Ik heb 4 koffertjes gemaakt voor ik tevreden was;)))
groetjes Tinie

Nadine zei

Ik denk, ik zet Mina en Tinie er even in met hun linke en dan gaat per ongeluk mezelf ook erin (met een oude DCL-link)... naja laten we het op een beginners fout houden... :)

anja curvers zei

Hi,hi, ik zie dat jullie inmiddels mr. linky hebben perfect hoor nou ik heb de mijne ook al ingevuld. Veel succes ik hoop dat jullie veel deelnemers krijgen.

KarinsArtScrap zei

wow wat leuk dat er toch zoveel mensen meedoen.
mooi en leuk idee en dat de challenge goed mag lukken.

groetjes karin

crealinedance zei

Hoi hoi leuk deze challenge,ik hou wel van eenvoudige kaarten.Maak ze te weinig.Ga met deze ook meedoen hoor.Succes.Groetjes Nel

Unknown zei

Het lijkt me leuk om met jullie challenges mee te doen.
De button van de challenge wordt zo snel mogenlijk op onze blog gezet (doet mijn zus)

Gr.Agnes

Brendaxx zei

WAt een leuk idee Cornelie! Ik ga proberen tijd te vinden om mee te doen :)
Groetjes,Brenda

Anoniem zei

Hoi Cornelie,

Ik heb een nieuwe poging gedaan, hoop dat deze link wel goed staat. Alleen uhhh ik krijg de oude niet meer weg... ?

Groetjes Yvonne

redscrap zei

ik weet niet of het mag maar ik heb er nog een geplaatst, zo leuk om een doel te hebben om wat te maken,

Miranda Mols Stampin Utopia zei

!!!ik wil wel een PRIJSJE ter beschikking stellen!!!
Misschien levert het mij nieuwe klanten voor mijn goedkope scrap/kaartenmaak spulletjes op kijk maar eens op http://scrappydoo.marktplaza.nl

Nadine en Cornelie: Voor het prijsje kunnen jullie even contact met mij opnemen via die website

Marjan zei

Ik heb jullie challenge af, vond het toch best lastig om zo min mogelijk te gebruiken! Leuk dat er zoveel reacties zijn op jullie challenge, het is dan ook een erg leuk initiatief!

Groetjes, Marjan

GerJanne zei

Hoi Nadine en Cornelie!
Wat een leuke challenge. Ik doe mee. Ik zag dat je meerdere keren mee mag doen, dus er komt er binnenkort nog een!
Groetjes,

GerJanne

Liberta zei

Hallo Cornelie,

Leuk jullie blog. Ik ga jullie volgen maar met deze challenge doe ik niet mee ben een overdone type en dit lijkt me heel moeilijk.
Veel succes allemaal.

Liefs, Lieb

anneke's creaties zei

hoi hoi,

wat leuk deze challenge, ik doe zeker mee, dit is voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan een challenge dus hoop dat ik het goed gedaan heb, ik wens iedereen heel veel succes toe.

groetjes anneke

Anita zei

Wat een leuke challenge Cornelie en Nadine.
Ik heb hem gelijk gemaakt en geplaatst!
Succes!

Groetjes Anita

Anoniem zei

Wat een leuke challenge! Ik heb dan ook een poging gedaan.
Veel succes!

Groetjes Carin

danielle zei

Erg leuke challenge en heb dan ook mijn bijdrage ingezonden.

Groetjes, Danielle

Marlies zei

Wat een leuke challenge! Ik waag ook een gokje :)
Groetjes, Marlies

Jolanda zei

mijn kaart staat er tussen hoor . . .was leuk om te doen

Angèle zei

Met veel plezier aan mijn kaartje gewerkt.
Leuke challenge Cornelie!

Groetjes, Angèle

Anita zei

Met veel plezier meegedaan aan jullie challenge :). Mijn kaartje staat er inmiddels op en heb hem gelinkt.
groetjes, Anita

Stampidoe@gmail.com zei

Wow meiden wat ene gave uitdaging lekker clean en simpel. bedankt voor de uitdaging

groetjes yvon

Marijke zei

Ik heb ook meegedaan, maar het valt toch niet mee om je kaart eenvoudig te houden. Leuke challenge, wil wel iedere keer meedoen als dat gaat.Bedankt voor de nieuwe uitdaging.

Creahuijs zei

Hele leuke challenge, heb meegedaan!
Mijn 2de challenge ooit!

xxx

marian zei

Leuk zo'n nieuwe challenge.
Ik heb mijn kaartje ook geplaats. Het viel niet mee om er niet meer frutsel erop te plakken maar het is gelukt.

Groetjes Marian

Elly zei

Leuk idee,ben nu al nieuwsierig naar de volgende!
Ik heb mijn kaart bij Linky gezet en ben volger geworden.

Groetjes Elly

Jolanda Cuper zei

Oeps zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben om de button op mijn blog te zetten en een reactie te geven!
Vind het erg leuk om mee te doen en ga nu jullie button plaatsen!
Groetjes Jolanda.

Welmoed zei

Hallo Cornelie en Nadine!
Leuk hoor deze challenge, maar toch wel moeilijker dan ik dacht...! Mijn kaartje heb ik 'gelinkt'!

Vr. gr. Welmoed

Wies zei

Een leuke uitdaging om aan mee te doen. Best wel even lastig om een kaart zo "eenvoudig" te houden als bij het voorbeeld.

Groetjes, Wies

Marit zei

Wat een leuke challenge! Ik werd door Jolanda getipt, mijn kaart staat inmiddels op m'n blog!

Groetjes,
Marit

Judith zei

Wat een leuke uitdaging!! Het was mijn eerste kaart uitdaging. Het was best nog wel lastig om de kaart "eenvoudig" te houden, maar ik heb er gelijk maar 2 gemaakt. Ze staan op mijn blog.

Groetjes Judith

Gerdine zei

Leuk! Heb een beetje gefreestyled, maar hopelijk mag ik toch meedoen!

Mieke zei

De eerste keer dat ik met een challenge meedoe, deze vond ik wel zo leuk dat ik toch maar eens een poging waagde, brrr :)

SuperMo zei

Hai Cornelie en Nadine,

Nou het is gelukt hoor, mijn 1e gelifte kaart! Heb in mijn enthousiasme alleen bij nr 44 de verkeerde linkg neergezet, bij nr 45 staat de goede!

Greetz Monique

Esmeralda zei

Wat een leuk idee !! Ik doe - uit tijdgebrek - niet veel mee aan challenges, maar deze vond ik toch wel heel leuk !
Groetjes,
Esmeralda.

José zei

Wat een leuke challenge meiden, het lijkt heel simpel maar je moet er toch nog lang over nadenken,ik vond het super om 'm te maken, ik ben ook meteen volger van dit blog geworden.

Yvon zei

Leuk leuk leuk, ik ben helemaal blij met deze challenge. Heb net mijn kaartje aangemeld.
Groetjes Yvon

Katootje55 zei

Jullie challenge valt zéér in de smaak zo te zien!! Bij mij dus ook. Ben pas blogger sinds mei. Dit is dan ook pas mijn tweede challenge.
Ik was al volger en heb nu dus ook mijn kaartje geplaatst.

Groetjes, Toos

Bep zei

Hallo Cornelie en Nadine,

Ik heb ook getracht om een simpele kaart te maken en aan jullie Challenge mee te doen, maar dat echt niet mee om zo minimaal een kaart te maken, ik hoop dat hij geslaagd is.

Gr...Bep

mieke zei

Erg leuk om mee te doen en tot de volgende ronde !!

Mieke

Margo zei

Hoi Cornelie,
ik vond het een erg leuk idee en was meteen geinspireerd om een kaartje te maken en doe dus graag mee !
Liefs
Margo

Wilma zei

Hallo Cornelie en Nadine,
Wat een leuk initiatief.....een liftchallenge. Ik doe dan ook graag mee en ben van jullie beider blogs volgster geworden en hoop nog vele PRACHTIGE kaarten van jullie te mogen bewonderen.
Succes met de challenges.
Liefs Wilma

Marie-claire zei

Toch nog gelukt om mee te doen!

Groetjes Marie-Claire

Nadine zei

Haha, grappig om dit eerste bericht terug te lezen en kijk eens, we zijn al toe aan de 70e!!! xxx

Back to Top