Kaarsje!

Een uitdaging van M@rjan bij het uidagingenblog ChallengForYouBlog is een kaart in een andere vorm dan vierkant, rechthoekig of rond. Dacht eerst er niet meer aan toe te komen, maar gisteren ben ik er even voor gaan zitten, want het idee had ik al!



Een kaars!!

Deze vorm heb ik getekend op wit Cardstock en toen uitgeknipt. De kaarsjes die erop zitten komen bij de Action vandaan en waren het uitganspunt voor de kleuren. Het papier is van Sandy Lion en heb ik al heel lang in huis. Het lontje heb ik met een stukje satéprikker verstevigd. Sierrandje met de hand genaaid. Chipboard embellishments en strasssteentjes. Glitterletters van Making Memories.
Al met al vond ik het wel een vrolijkerd, wat vinden jullie?

Gezellige dag! Bedankt voor jullie leuke reacties!!!





18 opmerkingen

Marjan zei

Nou, ik word er ook blij van, hoor! Wat een superkaartje heb je gemaakt! Fijn dat je nog even tijd had!

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Echt een superkaartje hoor heel erg origineel zo.

Wendy ten Hove zei

Hi Cornelie,

Wauw! Wat heb je dit leuk gemaakt, zeg! Helemaal super! Lekker kleurrijk en vrolijk! Ik kan niet helemaal goed een reactie achter laten, helaas, het scherm doet een beetje gek, sorry... Hopelijk staan er geen heel gekke dingen... Je vroeg nog naar de achtergrond van mijn kaart. Dat zijn uitgestanste cijfers en die allemaal opgeplakt! Was een klusje, maar ik was wel blij met het eindresultaat.
Ik wens je een fijne dag!

Groetjes, Wendy

Hetty zei

Wat super leuk en orgineel!

Anoniem zei

Oooh dat ziet er super uit !!! Erg origineel idee, dat kan ik wel waarderen !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

José zei

Nou ik vind het een superleukerd! Origineel, heel feestelijk en gezellig en een feestje om te krijgen. Ik vind het een toppertje! Leuk ook die kleine kaarsje er op.
Ik heb de afgelopen dagen geen internet gehad helaas en kan er net weer op. Wat een gemis zeg. Gelukkig is iedereen in het gezin weer opgeknapt. Kort maar heftig!
Liefs, Jose

Marijke zei

Hoi Cornelie, dit is zeker een vrolijkerd, heel origineel, mooie kleuren! Leuk ook dat er kaarsjes weer op de kaart terugkomen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Brendaxx zei

Wat een mooi, feestelijk en vrolijk kaartje!! Erg origineel zo'n kaarsvorm:)
Groetjes,Brenda

mieke zei

wat een leuk idee,inderdaad een kaartje om vrolijk van te worden.

Groetjes, Mieke

Christine zei

Leuk idee Cornelie! Ook de kleurtjes zijn prachtig en leuke details erbij, dat moet gewoon goed zijn dan!
Liefs
Christine

Splashes of Pink and Mint zei

Vind het ook een vrolijkerd!!! Met zo'n kaartje op je verjaardag ben je pas echt jarig! Hij is echt ontzettend leuk!
Groetjes Elly

José zei

Cornelie meid, je staat in de top 3!!!! Van harte gefeliciteerd hoor, helemaal leuk :-).
Dikke felicitatiezoen,
Jose

Marijke zei

Cornelie, gefeliciteerd met je top 3 plek bij CFY !!
groetjes, Marijke en Chantal

Joyce Ebben zei

Gefeliciteerd met je top 3 plek! Groetjes Joyce

Monique zei

Echt superleuk!!! een verdiende plek in de Top 3!!

Heleen zei

Hsrtelijk gefelliciteerd met je top 3 plaats!
het is helemaal verdiend, wat een schitterende, originele kaart!
groetjes,
Heleen

Judith zei

Hallo Cornelie,
Ik zag dit kaartje al, maar had nog geen tijd om te reageren. Inmiddels is bekend dat je hiermee de top 3 hebt gehaald - gefeliciteerd! Helemaal verdiend. Ik wordt vrolijk van deze kaart. Leuke kleuren en natuurlijk een super vorm!!

groetjes, Judith

Margriet Tournier zei

Wat een schitterende kaart. Wat mij betreft had hij nummer 1 mogen worden!

Groetjes,
Margriet

Back to Top