Bliep biep...

Hoi!!



Vanmiddag al begonnen met m'n berichtje, maar blogger vertikte het om m'n foto's erbij te zetten, grr.., meerdere keren geprobeerd, maar nee hoor!
Nu nog maar eens proberen en niet eerst een hele lap tekst tikken om vervolgens erachter te komen dat de foto's weer niet lukken. Maar joepie, nu lukt het want ik heb zulke leuke robotkaartjes!



Het uitgangspunt van deze kaartjes was een stuk lint, wat ik al meer dan een jaar in huis heb liggen!! Ik vond het onwijs leuk maar het kwam er zomaar niet van.
Nu bedacht ik er robots bij... tot ik erachter kwam eigenlijk niets in huis te hebben met robots! eehhh... eerst maar even op internet neuzen...en daar kwam ik een leuke digistamp tegen, dus dat begon al leuk. Later kwam ik nog van Cuttlebug embossmallen tegen mét...robots!!! Helemaal leuk natuurlijk!
Bovenste kaart met ribbelkarton gemaakt, ook wel weer eens leuk.De stempel ingekleurd met metallic potloden, dat glimt een beetje, op de foto misschien niet zo goed te zien.



Ook de tweede kaart met ribbelkarton gemaakt. De steeksleutel is een "echte", maar mooi van formaat, ooit bewaard van meubeltjes die we zelf in elkaar moesten zetten!
Deze stempel met Copics ingekleurd.
Leuk voor jongenskaarten!
Dat wilde ik jullie vandaag nog graag even laten zien!
Nog een fijn avond!


10 opmerkingen

Christine zei

Origineel idee! Heel tof! Zeker de jongens gaan dit stoer vinden!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wow, cuttlebug mallen met robots ! dat is geluk hebben !
heel leuke kaartjes,
groetjes, martina
ps bedankt voor je lieve woorden op mijn blog
x

Marjan zei

Van Blogger had ik ook last, het houdt maar niet op!
Maar gelukkik kan ik wel jouw onwijs leuke en weer erg originele kaarten bekijken! Ze zijn echt super! Stoer!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wat zijn ze weer leuk !!!
Groetjes Berdien

Scrappingann zei

Geweldig, hoe kom je op het idee, ik heb zulke kaarten nog nooit gezien, heerlijk toch als je iets aparts hebt.

Judith zei

De onderste robot met wiebeloogjes, wat schattig!
Leuke lief/stoere jongenskaarten.

Het lint had ik ook gekocht, sterren doen het altijd goed (-:
groetjes, Judith

Marijke zei

Blieperdebliep, wat zijn ze weer leuk!! Hoe verzin je het toch elke keer weer en alles past zo mooi bij elkaar! Echt gave jongenskaarten.
Het is wat met blogger de laatste tijd grrrr.
Groetjes, Marijke en Chantal

José zei

Wat een enige kinderkaarten Cornelie! Ik vind robotjes erg leuk. Heb zelf ook nog een paar stempels liggen dus ga er ook maar weer eens wat mee doen. Die sleutel op de kaart. Wat een gaaf idee joh! Je hebt het allemaal weer super bij elkaar gezocht. Leuk die embossingrobotjes!
Wat ben je productief joh. Ik zie alweer een volgende post... daar ga ik nu ff kijken ;-)
Doei!
Jose

KarinsArtScrap zei

wat een leuk robotskaarten, hele leuke details geplaats en mooie embossing achtergrondjes.

groetjes karin

Marie-claire zei

Wow, Super gaaf zijn ze! ;)

Groetjes Marie-Claire

Back to Top