Twee...ling!

Hoi!!


Deze week heeft het uitdagingenblog Karens Doodles de uitdaging om TWEE stempels te verwerken. Moest wel even denken, en tja welke twee gaan we dan samenvoegen. Uiteindelijk heb ik voor de twee kiekeboe baby's gekozen, vind ze zo ontzettend schattig! Zodoende kwam ik ook op het idee om een kaart voor een TWEEling te maken.Vond het wel leuk passen bij de uitdaging.



De stempels heb ik ingekleurd met Copics, verder diverse nestabilities gebruikt, vellum, ponsrand van Martha Stewart, en verder versieringen met letters, cijfer, label en knoopjes.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne avond!

Groetjes Cornelie



12 opmerkingen

Yvette zei

Een kaart voor een tweeling, dat heb ik nog nooit gedaan, wat een leuk idee zo met 2 verschillende maar toch bij elkaar passende stempels! erg mooi!
Gr Yvette

José zei

Oh wat leuk Cornelie! Mooi ingekleurde stempeltjes en ontzettend leuk opgezet. Toppie.
Groetjes, Jose

anja zei

heel erg leuk gedaan
gr anja KDDT_NL

Bernadet zei

wat heb je dat leuk gedaan Cornelie.
Veel succes bij Karen's Doodles NL

Marijke zei

Haha die is leuk, wat een superidee om een kaart voor een tweeling te maken. Grappig de afdrukjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Rosina zei

Wat een leuk kaartje voor een tweeling....origineel bedacht....
groetjes Rosina

Renata van Miltenburg zei

Ik vind 'm helemaal leuk! Mooie layout ook en zoals je die twee kleuren verwerkt hebt vind ik ook top en het woord'grapje' 2ling....leuk,leuk,leuk.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!

Veel liefs,
Renata
KD NL

greet zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Een heel leuk idee om zo een kaart voor een tweeling te maken.Succes met de challenge.

Groetjes Greet

Tinie zei

Wat een ontzettend leuke kaart!! Ik vind deze digi’s al erg leuk en nu samen op de kaart is top!
groetjes Tinie

Joan Ottevanger zei

Heel leuk om deze twee zo samen te gebruiken op een kaartje.Bedankt dat je meedoet met Karen's Doodles NL

Ellen zei

Leuke kaart hoor! Mooi gecombineerd.
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Back to Top