make en take's !

Hoi !!


De afgelopen weken heb ik bij "Pauline's Hobbyparadijs" diverse make en take's gevolgd. Dit zijn kleine workshops waar je kennis maakt met nieuwe producten, technieken of gewoon lekker wat maken en bezig zijn. Vind het eigenlijk altijd leuk om te doen. We hebben (bij vele van jullie bekend) de "taartkaart" gemaakt. Deze ga ik zeker nog eens maken. Ben deze al eens eerder tegen gekomen, maar weet niet meer waar. Als er genoeg animo is wil ik de uitleg wel op m'n blog zetten.



                                               

Veel werk, maar wel heel leuk !


Een kaart hebben we ook gemaakt, met vellen al voorgestanste figuren en daar een 3D kaart van gemaakt, met ook een gedeelte transparant.



Als je een tekst wil toevoegen kan dat nog aan een oortje hangen dacht ik.Dan kan je h'm voor veel gelegenheden gebruiken!

Dit doosje hebben we ook nog gemaakt.De bloem vind ik zo mooi. Deze is van allemaal kleine bloemetjes gemaakt met een speciale pons (Joy Crafts, Paperblossoms) en met speldjes op een piepschuim half balletje geprikt met een kraaltje in het midden.
Heel mooi, lief doosje is het geworden.


       Ook hebben we nog een cupcake gemaakt ! Net echt !



Is het niet een leukertje ? Dat labeltje kan je zo vervangen voor een andere als je een andere tekst wil. Deze is ook op een piepschuimen bal gemaakt met allemaal repen stof en lint erop gespeld om de laagjes te krijgen. Het glazuur is met pearlmaker gemaakt en daarop weer kleine knoopjes ! Ook heel veel werk, maar o zo leuk resultaat!

De laatste keer hebben we een vogelkooitje gemaakt, mét vogel !!


Je moet wel goed zoeken naar het vogeltje, maar hij zit echt op een takje, in de kooi !
Het laatje eronder is natuurlijk superleuk om daar geld of een lief klein cadeautje in te stoppen ! Het kooitje is gemaakt met de mal van Crea Tables, van Marianne Design. Het vogeltje op de tak ook.
Dit was ook een hele klus,en best wel gepriegel (vond ik), maar wel een schattig resultaat, niet?!

Nou dat waren ze! Vond het wel leuk om te laten zien!
Gezellige avond, leuk als je langs komt en wie weet laat je nog een reactie achter! Nog leuker! 

Groetjes Cornelie

3 opmerkingen

Tinie zei

Wat een leuke creaties, Cornelie!! Die taartkaart is echt leuk! De transparante kaart is prachtig, ik ga zoiets ook proberen. Heb al mica gekocht... Ook het vogelkooitje vind ik een leuk idee!! Je hebt me weer op leuk ideeen gebracht, nu alleen nog wat tijd zien te krijgen!
Groetjes Tinie

José zei

Oh meid, wat een creaties allemaal! Leuke workshop joh. De taartkaart vind ik enig. Kun je die wel in een envelop versturen?
De gestapelde kopjes vind ik helemaal te gek. Je ben druk geweest zeg!
Groetjes, Jose

Margriet Tournier zei

Jeminee, wat een ingenieuze kaarten allemaal. Prachtig!!

Groetjes,
Margriet

Back to Top