Posts tonen met het label smile. Alle posts tonen
Posts tonen met het label smile. Alle posts tonen

Smile!

Hoi!!

Afgelopen maandag was mijn zwager jarig. Hij is een fanatiek hobbyfotograaf en maakt ook prachtige foto's! Dus een kaartje in stijl.


De negatief border is al een oudje van MFT, maar heb ik al zo vaak gebruikt en blijft een favoriet!
Nu bedacht ik ineens dat het woord 'birthday' er precies inpaste. Leuk!


De camera zag ik een poosje geleden van Spellbinders en moest natuurlijk nu op deze kaart worden verwerkt. De tekst 'Smile' is ook alweer een oudje van MFT, net als de letters die ik heb gebruikt voor 'Birthday'. 'It's your' is een gedeelte van een tekst stempel, ook van MFT.


De sterretjes heb ik gemaakt met een stencil van Clearly Besotted en daaroverheen wat bling sterretjes. Daardoor werd de kaart wel leuker. Soms kan een heel klein dingetje een groot verschil maken.
Eenvoudig, maar ik had niet zo heel veel tijd. Ik wilde voor diezelfde maandag ook nog een workshopje voorbereiden voor oud collega's...

Liefs Cornelie

4

Smile!

Hoi!!

Een kaartje voor de broer van een vriend van mij. Hij heeft pas voor een tweede keer een dubbele longtransplantatie ondergaan. Heftig!
Uiteindelijk, door complicaties is er maar één geplaatst. Hij is weer bij, en zonder beademing, wat een bikkel!!
Toch blijft het super spannend.
Een kaartje is wel op z'n plaats, maar ik kan h'm ook via Facebook volgen.
Deze kaart heb ik expres eenvoudig gehouden, dat je meeleeft is al genoeg!


Een kaart om h'm op te vrolijken!


Met deze tekst aan de binnenkant.

En nou maar hopen dat ie het volhoudt!! Er is al méér dan genoeg gebeurt in die familie! Dus dat mag gewoonweg niet!!


Vanmorgen alweer krabben, brrr...koud! Wel alweer heerlijk helder weer, het zonnetje zal straks ook wel komen!!
Ik wens jullie een hele fijne dag toe!




24
Back to Top