Posts tonen met het label Treat Cart. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Treat Cart. Alle posts tonen

Ice Creams!

Hoi!!

Afgelopen Juni maakte ik deze kaart al! Gelijk had ik Jennifer in mijn hoofd, de dochter van Nadine en zij is aankomende maandag pas jarig ;-)


Het idee was om de grote ijsjes van Lawn Fawn met de Treat Cart te combineren... Eerst alles gestempeld, gekleurd, De stempels van de Treat Cart dit keer gekleurd met bijbehorende stencils. Ook erg leuk om te doen! Uitgesneden en geblend. Toen ik alles klaar had, ben ik gaan schuiven...dat werd best een grote kaart hihi. Dus een apart formaat gemaakt en de slimline die van Mama Elephant gebruikt om de wolkenrand aan de bovenkant te krijgen.


De achtergrond geblend met een wolkenstencil en de onderkant met maskingtape afgeplakt. Dit moest de weg worden. Gesplatterd en wat stipjes met de witte gelpen gemaakt.


De ijsjes lijken zo net bomen op de achtergrond. Ik vond het wel grappig. De Treat Cart is gewoon te leuk!
Tekstje erbij en de laatste details...en klaar!
Eind van de week dan eindelijk naar de plaats van bestemming!

Hopelijk niet te kinderachtig, want ze wordt al 9 en die meiden worden zo snel groot!
Maar hé, ik vind het zelf ook nog steeds leuk hihi.

Fijne dag!

Liefs Cornelie

3

Treat Cart met masking Techniek!

Hoi!!

De serie van Lawn Fawn met de Treat Cart vind ik zo tof! Je kunt er allerlei verschillende 'karretjes' mee maken. Koffie, thee, juice, taco's... en dat natuurlijk lekker met elkaar mixen. Deze keer heb ik een beetje een herfstachtig wagentje gemaakt en de masking techniek gebruikt, want ik wilde de grote beker boven op de Treat Cart hebben.


Dus eerst alles gestempeld en daarna lekker alles met Copics gekleurd.
Door het masken moet je wel zelf alles knippen natuurlijk, maar dat vind ik helemaal niet erg en zo kun je weer eens iets heel anders maken als hoe de stempels standaard bedoeld zijn.


De basis is de Oval die van Mama Elephant en heb ik beplakt met al een heel oud papiertje van Lawn Fawn. Achtergrond heb ik ook gemaskt en eerst de onderkant geblend en daaroverheen weer een stencil en daarna nog een strookje gras. Het blauw een beetje random aangebracht en daarna gesplatterd met een bling verfje ;-)


Nog een slingertje erbij van herfstblaadjes en een strikje van jute.
Gewoon lekker freewheelen met je spulletjes, I like!

Fijn weekend!

Liefs Cornelie

5
Back to Top