Posts tonen met het label Par-Tea. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Par-Tea. Alle posts tonen

Sunday Shaker!

Hoi!!

Vandaag is de moeder van mijn vriendin jarig. Mijn vriendin leeft helaas al bijna 13 jaar niet meer, maar ik kom nog steeds geregeld bij haar vader en moeder.
Ze wordt vandaag 80 en ik mocht haar uitnodigingen maken, hoe leuk is dat!
Ik laat deze over een paar weken zien.
Maar er moest natuurlijk ook nog een verjaardagskaartje gestuurd worden en dat is deze geworden ;-)


Een theekop als shaker met een lepeltje erin. Kleur gegeven met inktblending. Feestelijk shakermateriaal natuurlijk, want 80 is een bijzondere leeftijd en dan geef je een Par-Tea! 
Ik vond dat een leuke woordspeling bij dit kaartje ;-)


De onderkant is geblend en daaroverheen een woodgrain stempel.
De tekst is uit cardstock met een licht glittertje erin.
Een klein randje dessinpapier om het rood terug te laten komen. Nog wat shaker materiaal opgeplakt voor nog meer gezelligheid en een bloemetje.


Aan de binnenkant ook een randje dessinpapier en natuurlijk mocht het cijfer 80 niet ontbreken.


Om het af te maken wilde ik nog de damp van de thee boven het kopje uit laten komen.
Ineens bedacht ik de Wavy Sayings van Lawn Fawn. Deze door midden geknipt en verticaal gestempeld. Daar tussendoor nog wat Nuvo drops om het een extra accent te geven.

Een gezellige shaker en gelijk nog een inspiratie voorbeeldje voor de Cloud9 Crafts challenge die nog tot het einde van deze maand loopt.

Geniet van jullie zondag, ik ga vanmiddag naar een feestje ;-)

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

8
Back to Top