Mixed Media on a Card!


Hoi!!

Vandaag is Marit jarig en natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Marit heeft een heel andere stijl als ik, maar we waarderen elkaars stijl zeker! Voor mijn verjaardag kreeg ik zo'n mooi kaartje!
Ik heb geprobeerd een beetje in dezelfde stijl een kaartje voor haar te maken. Erg leuk om te doen en alweer veel te lang geleden.


Als eerste heb ik een stencil met cijfers geblend met kleurtjes, waarvan ik weet dat ze dat wel mooi vindt. Distress Speggled Egg, Tatered Rose, Old Paper en Scattered Straw.

Dit is het kaartje wat ik van Marit kreeg!



Over het blenden heb ik een achtergrond stempel van Masterpiece gestempeld. Toen nog met goudverf gesplatterd.
Daaroverheen weer drie strookjes smal Washitape. Supermooie kleurtjes met subtiel goud erop.


Een ballon uit roze cardstock gesneden en toen ook nog geblend. Een tekstje van MFT erop gestempeld.
Een eeuwenoude brad, maar deze vond ik er zo leuk bij en ik blijf een zwak voor brads houden ;-)
Op kraft nog een cupcake gestempeld en deze gekleurd met mijn kleurpotloden.
Tekstje op een geel bannertje, een paar sequins en klaar!

Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Fijne week allemaal!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Marja Sch zei

Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt voor Maartje. Mooie opbouw. Groetjes Marja

Kaartenkraam zei

Hij is heel mooi geworden. Mooi dat gekleurde washi tape maar ook de combi van de grote cijfers in de achtergrond en de kleine lettertjes eroverheen.

groetjes van Ank

!neke zei

Hij is heel geslaagd !!!!!
groeten Ineke

Rhodé zei

Inderdaad weer eens wat anders. En toch weer een kaartje dat bij jou past. Heel leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave kaart Cornelie, super zoals je alles gecombineerd hebt.
Lieve groetjes Miranda

Danielle zei

Wat een leuke, bijzondere kaart! Ik vind 'm heel tof!

Marjolein zei

Oh wauw, dat heb je mooi gedaan! Een heel eigen lift van het kaartje van Marit. Ziet er erg leuk uit zo. Groetjes Marjolein

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een superleuk kaartje is dit geworden!
groetjes Alma

Back to Top