Sunday Shaker!

Hoi!!

Eigenlijk een beetje op de valreep... oeps! Een moederdagkaartje! Dat realiseerde ik mij gisteren eigenlijk pas. 
De afgelopen weken stonden in het teken van de verhuizing van Cloud9 Crafts en dat Rob jarig is en met Tim samen naar Zweden zou gaan...
Gisteren waren ze vroeg vertrokken, de verhuizing is ook achter de rug en ik had mij heerlijk met mijn kleurpotloden in de tuin geïnstalleerd. Relax!
Aan het begin van de avond heb ik dit kaartje nog gemaakt, want dat is toch wel een beetje traditie met Moederdag. Altijd een zelfgemaakt kaartje en mijn moeder is denk ik mijn grootste fan, hihi.


Het shakergedeelte heb ik gemaakt van dit supertoffe frame van MFT. Ik hou van dit soort grafische backdrops! Het beertje moest er ook bij. Een arm vol hartjes, hij kan ze niet eens vasthouden. Zo lief!
Die verdiend mijn moeder echt!


De tekst is van Karin Joan. Ik ben niet zo van de Nederlandse teksten, maar omdat mijn moeder Alzheimer en vasculaire Dementie heeft, leek mij dit iets beter zomaar ;-)
Het beertje en het wolkje zijn van Mama Elephant en heb ik met Copics gekleurd.
De bloemen komen van een hele oude set van MFT, maar blijven leuk en ik vond ze er wel bijpassen, ook gekleurd met Copics.

Het shaker gedeelte gemaakt met Vellum en in verdeeld in twee kleuren. In het onderste gedeelte allemaal hartjes, kusjes en zo en in het bovenste gedeelte blauwe tintjes, passend bij het wolkje.

Glossy Accents op alle hartjes...

Simpel, maar meer kwam er even niet uit, maar uit een goed hart, dat dan weer wel!

Geniet van het mooie weer vandaag!!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Rhodé zei

Nou, zo simpel vind ik het niet, hoor. Ik vind het een heel leuk kaartje voor je mams.
Wat fijn dat je oo deze manier ook je liefde voor je moeder kunt uiten. Fijne dag verder!

Marfien zei

Alsnog op de valreep gefeliciteerd met Rob zijn verjaardag, fijn om daar de komende tijd van te genieten, je hebt een mooi kaartje voor hem gemaakt
Lief kaartje voor je moeder, dit zal ze vast waarderen

Daphne zei

Tuurlijk is je moeder je grootste fan!!
Juist omdat ze Alzheimer heeft is een kaartje met niet teveel toeters en bellen helemaal goed voor haar.
En die beer met zijn armpjes vol met hartjes, aaaah, zo lief°

GerJanne zei

Ik geloof het meteen dat je moeder blij wordt van kaartjes van jou! En zeker op moederdag. Het is een enig kaartje! Dat beertje...ja te lief!
En je hebt het rijke even alleen?? Geniet ervan.

Back to Top