Liftchallenge #188

Hoi!!

En hup, toen waren er alweer dik 3 weken voorbij en zo ook de vorige Liftchallenge!
Vandaag weer een nieuwe met een leuke opdracht, uitgezocht door Nicole.

De bedoeling is:

Maak een kaart met een hangertje!
Lift bovenstaande kaart met het tekstblok bovenin en daaraan een bungelend element. Dit mag van alles zijn, verdere invulling is helemaal vrij. 

Ik moest gelijk aan een kerstkaartje denken...daar bleek ik niet de enige in te zijn ;-)

Ook wel goed, want ik heb er nog maar weinig gemaakt dit jaar.


Als eerste de kleurtjes bepaald. Het papierblokje van Cocoa Vanilla bracht uitkomst. Supermooie kleurencombi vind ik dit. Als basis een van die papiertjes opgeplakt. Daarop een kleiner vlak en dit nog weer met een Stitchted Backdrop bewerkt. Dit effect vind ik altijd erg leuk. Subtiel en net even wat extra's. Dat werd de basis.

Origineel is van Kelly.


Toen ben ik eerst op zoek gegaan naar een tekst stempel, deze is van MFT ook. Zo kon ik beter bedenken hoe nu verder te gaan...en op deze manier ontstond al snel het randje met de belletjes en gaatjes, waar ik dan weer makkelijk de 'bengeltjes' aan kon hangen ;-)
Voor het tekstgedeelte gebruikte ik ook weer twee verschillende papiertjes uit hetzelfde blokje.



Op zoek naar diverse bengeltjes...

Dat werd een hele oude stempel van My Favorite Things met de kerstsok. Nog steeds leuk!
Stempelen en versieren met een sneeuwster.


Daarna de Mistletoe takjes. Deze zijn van Lawn Fawn. Uitgesneden uit cardstock en wat kleur gegeven met inkt en de besjes gemaakt met NUVO drops.
Als laatste nog de echte belletjes eraan gehangen. Deze gebruik ik graag op op mijn kerstkaartjes, blijft leuk.

Een hele leuke kaart om te liften en op het Liftblog nog meer voorbeelden!

Deze challenge loopt tot vrijdag 31 mei 18.00 uur!

Heel veel plezier weer met liften!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakte een mooie feestelijke kerstkaart Cornelie, leuk die rand van goudkleurige belletjes en je hebt leuke hangertjes gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Superleuk! Die belletjesrand waar de hangertjes aanhangen is gaaf! En de besjes met de nuovo drops zijn geweldig, net echt!

Rhodé zei

Gave kaart! Die Nuvo Drops zijn echt super om van die mooie besjes mee te maken. Je hebt ook leuke kleurtjes van het papier uitgekozen. Heel mooi!

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw lift is echt supermooi!
Ik ga eens bedenken wat ik ervan ga maken...
grtz Colien

Back to Top