Sunday Shaker!

Hoi!!

Zomaar een zomers plaatje in het najaar.
Een vriend van ons was laatst jarig en hij zeilt graag, Hij heeft zelf ook een zeilboot. Vandaar een kaartje met...een zeilboot ;-)


Ik had de serie van Doodlebug al een poosje in huis. Dit heeft alle ingrediënten waar ik van hou. De kleuren, de zee en zulke leuke afbeeldingen, dus dat komt altijd van pas! Toen ik bedacht om een kaart met een zeilbootje te maken, moest ik gelijk aan deze set denken. Dus het stickertje werd het uitgangspunt van deze kaart en het leek me leuk om het stickertje op acetate te plakken en zo goed tot zijn recht te laten komen. De stap naar een shakerkaart was snel gemaakt haha!


De postzegel die van Waffle Flower wilde ik ook gebruiken, maar meer als achtergrond. daarom heb ik de vlakken licht geblend met kleurtjes van de zeilboot.


Het shakergedeelte gemaakt met verschillende cirkel dies en weer verschillende shakertjes bij elkaar gezocht om deze mee te vullen. De golven gemaakt met border dies van Lawn Fawn.
Op de achtergrond een strook golven en ook een gedeelte op het shakerframe. Ik vond het effect wel grappig.


'Happy' gesneden uit mijn favoriete glitterfoam en 'Birthday' gestempeld met donker blauwe inkt.
Op de basiskaart een vel dessinpapier geplakt, ook met zeilbootjes. Zo werd het weer een geheel met alle kleurtjes.
Lekker bezig geweest met deze kaart!

Geniet van je zondag, echt knutselweer, enjoy!

liefs Cornelie

5 opmerkingen

Rhodé zei

Gaaf om te zien hoe je deze kaart hebt samengesteld! Zoveel toffe elementen. De golven op twee manieren vind ik ook zo leuk bedacht. Vandaag staat hier ook knutselen op de planning. Hopelijk komt het er ook daadwerkelijk van!

Irene zei

Wat gaaf om de postzegelstans zó te gebruiken, je moet er maar opkomen en dat is jou wel toevertrouwd 😉! Ik heb hem óók maar met de bijbehorende stencils gespeeld en donderdag gebruik ik stempeltjes maar dit ga ik onthouden! Heb me ook aan een shaker gewaagd, blijf het niét makkelijk vinden dus chapeau Cornelie want jij schud ze om de haverklap uit je mouw 🤣🤣🤣.
Fijne zondag XxIrene

Daphne zei

Wat is dit weer ontzettend leuk!!

Kaartenkraam zei

Superleuke shaker, zoveel details. Ik vraag me af hoelang jij met zo'n kaart bezig bent? Geweldig die postzegelstans als achtergrond en die golven die over de shaker doorlopen!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Nou, ik zie dat ik wat genist heb bij je. Raar hoor....
Deze is heel leuk. Jij bent echt de Shakerqueen, dat is wel duidelijk!

Back to Top