Merry Monday!


Hoi!!

Merry Monday 27!

Omdat ik in deze tijd van het jaar steeds meer kerstkaarten maak, heb ik nu weer wat vaker, de Merry Monday. Deze keer een kersthanger. Geïnspireerd door Melania Deasy. Geweldige dingen maakt zij! Ook een fervent shakercard maakster is dat!
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.


Afgelopen donderdag kwam Nadine met haar oudste dochter Jennifer bij mij 'Cute' kaarten maken, Dit wilde zij al heel lang, want iedere keer als ze een kaartje van mij zag, zei ze, Oh Cuuute! Dat wil ik ook wel eens maken. Dus dat had ik haar voor haar verjaardag gegeven. 
Afgelopen donderdag was het zover ;-)


Ik had bedacht om hangers voor in de kerstboom te maken. Dan kan ze er nog een tijdje naar kijken. Dit is mijn voorbeeld, maar ze mocht zelf lekker de cuties uitzoeken, de kleuren en alles. Lekker haar eigen ding ervan gemaakt.


Het was een supergezellige dag! Jennifer is net als haar moeder een talent! Moet je eens kijken...





Alle kleurtjes zelf uitgezocht. 
Cutie zelf gekleurd, uitgeknipt en de achtergrond (voor het eerst) geblend.



Echt heel knap en ik heb er zo van genoten!
Heerlijk grietje!

Geniet van je week,

liefs Cornelie

8 opmerkingen

Angélique zei

Die kersthangers zijn echt cuuuute! Hihi, zo mooi dat enthousiasme.
Die van jou is prachtig, maar die van Jennifer doet er niet aan onder, superleuk zijn ze allebei!

Kaartenkraam zei

Geweldig vind ik ze, die van Jennifer ook, prachtig gedaan!

groetjes van Ank

Rhodé zei

Ah, wat leuk! Heerlijk zo'n gezellige knutseldate. En leuk bedacht zo'n tag voor in de kerstboom!

nicolevb zei

wat leuk zo een knutselmiddag
en wat zijn het leuke tags
Maar je produceerd als een mallen
dan denk ik ooh gave kaart en dan wil ik een keer reageren en dan zijn er alweer 5 nieuwe blogs erbij
Maar wil dus even zeggen dat ik geniet van je prachtige kaarten

Marfien zei

Wat een feest voor Jennifer, ze is idd een natuurtalent, maar ja, zien knutselen doet knutselen, leuke boomhangers hebben jullie gemaakt.

Anoniem zei

Superleuk gemaakt allebei…gezellig zo met elkaar aan de knutsel!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wat een leuk bericht met lieve woorden. Jennifer vond het fantastisch. Leuk om hier de reactie te lezen.

Back to Top