Make a Splash!

Hoi!!

Soms is het heerlijk de tijd te hebben, gewoon wat te maken met wat je op dat moment leuk lijkt.
Dit is een mix van verschillende sets van Mama Elephant.


De backdrop met regendruppels was gelijk favoriet. deze heb ik met 5 verschillende kleuren Oxide Inks geblend. Gesplattert met water en achter de druppels zilverpapier geplakt, zodat de druppels net iets meer opvalllen.


De wolkjes horen weer bij een andere backdrop, maar vond ik weer leuk matchen.


Het figuurtje met een bloem als paraplu heb ik lekker zitten kleuren met mijn Copic Markers.
Bijpassend tekstje erbij en meer vond ik niet nodig.
De eenvoud vind ik dan altijd mooi ;-)
Lekker relaxt een kaartje maken. Ik word er altijd heel gelukkig van!

Fijne zondag, wat ga jij vandaag doen?
Ik heb vandaag heerlijk de tijd voor mijn hobby, daar was het de rest van de week niet echt van gekomen.

Liefs Cornelie
 

5 opmerkingen

Anoniem zei

Erg leuk gedaan, het is weer een echte Cornelie kaart…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Schattig kaartje.
Ik heb dat ook, de eenvoud vind ik vaak heel erg mooi

Rhodé zei

Heel leuk! Dat zilverpapier achter de druppels is gaaf!
Wij zijn lekker op vakantie. We hebben er net een avontuurlijke wandeling op zitten en gaan zo nog een stukje.

Marfien zei

Lief kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt. Vandaag ook lekker bezig geweest en weer verschillende kaartjes gemaakt

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en de backdrop (ik wist niet dat het heette) is inderdaad gaaf! Vandaag weinig gedaan, op bezoek bij Annebeth en Jeroen, kaartje gemaakt, serie gekeken en mijn creatieve ideeën opgeruimd ;-)

Back to Top