Liftchallenge #181!


Hoi!!

Vandaag weer een nieuwe Liftkaart voor jullie. Deze keer was de beurt aan Nicole en zij koos voor een superleuk techniekje. Heel goed te doen en wat een tof effect!
Ik bedacht om een cirkelvorm te gebruiken, nadat ik de geschikte stansen had gevonden ;-)
Takjes van twee verschillende merken die heel goed bij elkaar passen.
De linker is van Marianne design, al heel oud en de rechter is van MFT, al net zo oud denk ik.



De bedoeling is:

Lift deze kaart met de techniek 'Partial Diecutting'
Verdere invulling is aan jou.



Het idee is van Dawn en er hoort een filmpje bij, klik!

Ik wilde een beetje een herfstachtige look maken en zo heb ik voor deze kleuren gekozen. Mooi over laten lopen en daarna nog gesplattert met goud.


Daarna, zoals in het filmpje, de tak uitgesneden en met de andere stans een takje uit wit cardstock.
De backdrop heeft ook blaadjes en vond ik er daardoor mooi bijpassen. Deze waaieren mooi in een cirkel uit elkaar, zo kwam ik op de cirkelvorm.


De cirkel heb ik verhoogd opgeplakt, net als de tekst.


De backdrop was een beetje een gek formaat. Ik kwam met de lengte van mijn cardstock niet uit, als ik deze backdrop helemaal wilde gebruiken. Daarom heb ik aan de achterkant een strookje acetate verwerkt en dit weer afgewerkt met dessinpapier en zo ontstond ook het strookje aan de voorkant. Dit komt, wederom, uit een heel oud blokje van MFT. Maar de kleuren en ook de blaadjes paste zo goed!


Als laatste nog een paar pailletjes en toen vond ik hem af!
Heerlijk gewerkt aan deze kaart!
Op ons liftblog natuurlijk nog meer inspiratie.

Deze challenge loopt tot vrijdag 20 oktober 18.00 uur.

Heel veel plezier met liften!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Anoniem zei

Schitterende liftkaart laat je zien Cornelie en zo mooi van kleur ook. De stansjes passen ook heel mooi bij elkaar. Top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Het mft stansje heb ik ook dus nu weet ik hoe oud hij is haha 😂
Gr Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie voorbeeldkaart in warme kleuren heb je gemaakt Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel leuke kaart, mooie kleuren heb je gekozen.

GerJanne zei

Ja heel leuke challenge! Jouw voorbeeld is heel mooi.
Zo leuk met die cirkel! E die mooie achtergrond stans...
Ik ga eens even door mijn stansen heen neuzen.

Rhodé zei

Je zou echt niet denken dat het stansen van twee merken zijn. Wat matchen ze goed! Heel mooi gemaakt, ook het blenden.

Nicole Parmentier zei

Goed dat je backdrop stans niet helemaal pastte want dat strookje dessin papier maakt je kaart nu helemaal af. Hij geeft net dat beetje speelsheid, ook de gouden spettertjes zijn een prachtige toevoeging. Je het deze challenge weer gerockt! ;-)

Back to Top