Swap Saturday!

Hoi!!

O, alweer de laatste swap met dit pakket. Dan ben ik alweer aan de beurt om iets samen te stellen.
Daar moet ik nog even goed over nadenken ;-)
Nu eerst onze laatste Swap kaart. We gaan liften deze keer. Een kaart van Yana Smakula, zij maakt altijd mooie kaarten ;-)


Ik wilde graag de vuurtoren nog een keer gebruiken. Dat was tenslotte liefde op het eerste gezicht!
Maar eerst de Wavebuilder. 
Lang leve de MISTI! Want dan kan je de delen meerdere keren stempelen en krijg je een prachtig dekkend resultaat!


Dit is de kaart van Yana Smakula

De vuurtoren heb ik neutraal gehouden, omdat ik wilde dat de achtergrond op zou vallen.
In het midden heb ik de golven losgeknipt en het onderste deel met 3-D tape iets hoger geplakt. 
Zo kon de zon ook in de zee zakken ;-)


De tekst past weer leuk en golft gezellig mee ;-)
Erg veel fantasie om er echt iets anders van te maken had ik niet. Toch ben ik wel tevreden met hoe het uiteindelijk is geworden. Heel benieuwd wat Nicole ervan heeft gemaakt! klik!


Dat was het alweer. We gaan op zoek naar een nieuw pakket en als het allemaal loopt zoals het loopt, zie je ons volgende maand weer!


Gezellig weekend!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Angélique zei

Een heel mooie kaart Cornelie, je begeeft je meteen aan de kust als je er naar kijkt.

Daphne zei

En idee liften mag altijd, dat maakt het bloggen en kaartjes delen juist leuk.
Ik vind dat jij er wel weer je eigen draai aan gegeven hebt, mooi hoor.
Op naar een nieuw pakket!

Rhodé zei

Heel leuk gedaan, Cornelie! Liften blijft leuk en zeker een mooie kaart van Yana. Je 'eenvoudige' vuurtoren is toch een mooie eyecatcher geworden op je kaart. Prachtig gedaan!

Marjan zei

Ja, zij maakt zeker mooie kaartjes, ik ben het met je eens. Maar jij ook! Deze met vuurtoren is top, wat een goed idee om de vuurtoren in dezelfde tint te houden als de lijnen ertussen, zo valt hij juist heel mooi op en is toch niet te aanwezig.

GerJanne zei

Hihihi, dat wilde ik net zeggen: jij maakt ook keitoffe kaarten!! En dat er dan iemand is die jij weer bewondert.. wie zou zij bewonderen??
Hoe het ook zij: een ontzettend leuke kaart en die vuurtoren is ontzettend leuk.
Dat het pakket dat jij hebt uitgezocht ook weer geweldig zal zijn, hoef ik niet te raden....

Nicole Parmentier zei

Hier spuit elf ook nog een keer ;-) Je kaartje is weer superleuk. Heerlijke kleurtjes en die vuurtoren geeft meteen dat lekker Beach gevoel waar wij allebei dol op zijn! Leuk om jou kaarten te zien met deze spulletjes, genoeg inspiratie om nog heel veel kaartjes mee te maken voor mij. Nu nog even de tijd en energie zien te vinden maar dat komt vast wel weer goed. Fijne zondag nog!

Back to Top