Movie Night!

Hoi!!

Zo blij toen deze set uitkwam van MFT!
Ik vind het zo leuk om zelf cadeaukaarten te maken en ik miste nog een leuke set met bioscoop items.
Samen met de tekststempels word ik daar weer zo blij van! Top!
Ondanks dat ik de set al een poosje in huis had, duurde het even voor ik de eerste kaart had gemaakt.


Samen met twee oudere sets van MFT, de negatieven strip en de border met de skyline matchte leuk!


Eerst alles uitgesneden en gekleurd. Deels geblend en deels met Copics.
Daarna een beetje geschoven totdat ik een leuke compositie had.


Achtergrond geblend en gesplatterd met goudverf. Tekst gestempeld en Glossy Accents op de glazen van de 3-d bril. Het popcorn vliegt in het rond en dat heb ik accent gegeven met wat streepjes met de zwarte fineliner.

Aan de binnenkant van de kaart wil ik nog iets maken om een bioscoopkaart in te kunnen doen.
Superleuke kaarten om te maken, vind ik dit ;-) Eindelijk weer een beetje inspiratie.

Gezellig als je langs kwam!

Liefs Cornelie

Voor gebruikte materialen klik hier!

5 opmerkingen

GerJanne zei

Ah fijn! De inspiratie is weer een beetje terug, gelukkig. En je kaart is ontzettend cool. Zo leuk dat wegspringende popcorn! En die 3d bril, geweldig!
Knap hoe je de compositie zo bedenkt. Daar schort het bij aan, meestal dan...
De kaart is een cadeautje op zich! En dat is ook de bedoeling als je er een bioscoopkaart in doet, maar je snapt wat ik bedoel....

Anoniem zei

Superleuk deze kaart, (de vorige trouwens ook) echt gaaf gemaakt Cornelie. Je fantasie ging weer de goeie kant op…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Heel leuk, deze kaart! Zo is een cadeaubon geven supertof. De popcorn die in het rond vliegt is hopelijk geen voorspelling van de situatie tijdens de film😉

Kaartenkraam zei

Wat een gave kaart zeg, super al die spulletjes zo bij elkaar!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Oh ja te gek vind ik deze!! Ik had deze bioscoop items van MFT nog niet gespot maar wat zijn ze gaaf. De achtergrond is ook helemaal in stijl met die skyline! Ik vind het een fantastisch leuk kaartje geworden!!

Back to Top