Sunday Shaker!

Hoi!!

Afgelopen vrijdag was mijn vriendin jarig. Ze viert het eigenlijk nooit 
en dat vind ik helemaal niet erg ;-)
Maar natuurlijk gaat er wel altijd een kaartje naartoe.
Ze is mondhygiëniste, vandaar dit cute kiesje.


De kleuren zijn in het echt sprekender. Ik kreeg het niet goed op de foto.
Veel gekleurd door te blenden en met goud verf splatters gemaakt.


Het shaker materiaal is een mixje wat precies paste bij alle kleurtjes en zo werd het lekker vrolijk.
De basiskaart is een die van Mama Elephant en vind ik supertof!
Het achtergrondpapier komt weer van een blokje van MFT met heerlijke kleurtjes!


Heel eenvoudig, maar het hoeft niet altijd ingewikkeld toch?

Vanaf nu plaats ik niet meer iedere week een nieuwe shakerkaart, ik ga een beetje gas terug nemen, zodat ik meer tijd overhoudt voor andere dingen. Ik ga nu naar 1 × in de maand en wil dat iedere 1e zondag van de maand plaatsen.


Geniet van je zondag!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Rhodé zei

Ik was gelijk benieuwd wie jij feliciteert met een kies op je kaart ;) Heel toepasselijk als je vriendin mondhygiënist is! Toffe kaart weer. Je hobby moet leuk blijven en niet als een verplichting gaan voelen. Heel slim om gewoon iets minder vaak shakerkaarten te posten. Geniet van deze zonnige zondag!

Daphne zei

Haha, dat is leuk, voor een mondhygiënist een kies kaart😊.
Het is inderdaad een schatje.
Komt door het mooie weer, dan vliegen de weken voorbij zonder dat er veel geknutseld wordt...... goed idee om 1x per maand een shaker te plaatsen, het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Angélique zei

Een heel leuke kaart, zeker voor een mondhygiëniste.
Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

!neke zei

Heel leuk met die kies erop !!!!
Groeten Ineke

Marfien zei

Leuk idee, glimlachen als je bij de mondhygiëniste bent

Back to Top