Sunday Shaker!

Hoi!!

Natuurlijk een shakercard als moederdag kaartje!
Het idee is niet nieuw, maar ik wilde al heel lang zo'n kaart maken met een envelopje waar dan iets uit dwarrelt. Dat vind ik zó leuk!
In dit geval bloemetjes, want mijn moeder is gek op bloemen!


Als eerste het kleine envelopje gemaakt met de Mini-Envelop Punchboard. Het papier is alweer een oudje van MFT.


Toen de bloemetjes gestempeld, gekleurd en met de hand uitgeknipt.
Een beetje geplaatst waar ik ze ongeveer wilde hebben en ook nog wat extra blaadjes uitgestanst.
Alles vast geplakt. Zo, flopje was klaar ;-)


Toen de basis gemaakt met shakertjes.'You' uit glitterfoam gestanst, ik ben gek op dat spul ;-) Nog wat kleine hartjes ertussen door en met Stazon 'Love' gestempeld op het acetate.
Klaar voor moederdag. Mijn vader en moeder zijn komende week ook 60 jaar getrouwd!!!
De burgemeester belde wanneer hij langs mocht komen.
Het is dan ook een echte mijlpaal.

Vorige week had ik een off the edge shakercard gemaakt, waarbij de shaker van de kaart afloopt zeg maar. Ik kreeg een aantal reacties van, hoe heb je dat nou gedaan?
Een jaar geleden heb ik een (lang) blogbericht gemaakt over het maken van shakercards, 
11 verschillende manieren met uitleg. Dus als je het leuk vindt, die techniek staat er ook tussen! Klik!

Gezellige zondag, wij zitten straks aan de taart bij m'n vader en moeder ;-)

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Ellen zei

Schitterende kaart weer Cornelie, mooi gemaakt!
Wat mooi dat je ouders de 60 jaar gaan halen, ja dan komt de burgemeester!
Een gezellige moederdag gewenst!
Groetjes Ellen

Rhodé zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt! De kleurtjes, de bloemen, het shakergedeelte: zo mooi bij elkaar. Fijn dat je je ouders al zo lang bij je mag hebben. Ook al hebben ze steeds meer zorg nodig, ze zijn een deel van je identiteit. Koester de momenten samen en deze dag en week dus een beetje extra 😉

Angélique zei

Een heel mooie kaart voor je moeder, een echte moederdagkaart met bloemetjes. Leuk met de envelop.
Alvast gefeliciteerd met het 60-jatige jubileum van je ouders en een fijne moederdag.

Sarah zei

Wauw! Prachtige kaart van je mama. En wat een mijlpaal voor je ouders. Rhodeé verwoorde het zo mooi... geniet van elkaar x

GerJanne zei

Super zeg, deze shaker card. Je moeder vindt hem ongetwijfeld heel mooi.
En mooi is dat he? Als liefde zoveel jaar kan duren, moet het wel echte liefde zijn...zong Herman van Veen en dat is maar al te waar. Mooi om zo samen mee te maken. Toen de burgemeester mijn ouders belde, anderhalf jaar geleden, zei mijn vader dat het niet hoefde, omdat hij dahct dat de burgemeester al zo druk was. Zonder overleg met mijn moeder, die het wel jammer vond... Maar ook zonder burgemeester was het een mooi feest.

Back to Top