Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 17.

En weer een Merry Monday ;-)
Deze  keer met de kerstlichtjes. Deze vind ik zó ontzettend leuk. Heb er wel al eens iets mee gemaakt hoor, maar wel een beetje te weinig. De lichtjes zijn van Lawn Fawn en de stempelset van MFT 
'Merry & Bright' past er zo leuk bij met al die teksten.


Ik heb eerst op een stukje cardstock met Distress Oxide kleur aangebracht. Daarna de lichtjes uitgesneden. Daarna met glitterwater gesplatterd en daar reageert de Distress Oxide dan weer op. Met kwastje heb ik met een andere kleur weer wat schaduw aangebracht op de lichtjes.
En toen....


Een beetje door mijn stansen bladeren zag ik de toffe backdrop van Mama Elephant en dat leuk me leuk om de lichtjes aan te hangen.
Eerts uit zwart cardstock en daarna uit heel mooi cardstock met een glans/glittertje. Volgens mij van 'Papicolor'.
Eerst een basiskaart gesneden en daarop het mooie dessinpapier van MFT.
Eerst de tekst gestempeld en toen de backdrop opgeplakt.


De lichtjes verhoogd met 3-D tape opgeplakt en omdat ik wil dat ze écht hangen, heb ik aan alle lichtjes ringetjes gemaakt (toch handig, zo'n kralenhobby)
Ze hangen nu nog niet echt, maar het gaat om het idee, toch? ;-)
Ik vond het nog een beetje saai en zo bedacht ik de decoratie van hulstblaadjes en sneeuwsterretjes.
Als laatste nog wat sequins, het is tenslotte kerst!

Hele fijne week allemaal,

liefs Cornelie

7 opmerkingen

Anoniem zei

Superleuke kaart laat je weer zien…top!
Mooi ook met de achtergrond, leuk verzonnen!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

Tof kaartje, leuk bedacht om de lichtjes zo op te hangen, en ja die kralenhobby ken ik ook, doe er niks meer mee alleen de kennis is handig in de winkel . . .

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt voor de lampjes en geweldig dat ze echt hangen.
Die achtergrondstempel is ook mooi en die backdrop is er helemaal geweldig bij.
Hele toffe kaart!

groetjes van Ank

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kerstkaart, mooi gemaakt.

Rhodé zei

Mooi en helemaal in je favoriete kleuren! Ik kan me helemaal voorstellen dat je nog wat miste voor je de groene blaadjes erbij deed. Dat heb je goed opgelost!

GerJanne zei

Ik vind hem weer heel tof! ZO leuk dat ze toch echt lijken te hangen, ook al heb je ze vastgezet. De hulsttakjes maken het helemaal af....

Kekke Kaarten zei

Oooh helemaal verliefd op deze kaart. Ik vind er werkelijk alles, maar dan ook alles mooi aan, de achtergrond, de kleurtjes, de lichtjes.....ik heb een zelfde soort stans met lichtjes van Simon, ik ga je kaart vast gebruiken ter inspiratie :-))
Groetjes, Gerjon

Back to Top