Liftchallenge #180

Hoi!!

Weer een nieuwe Liftchallenge. Voorlopig weer even de laatste, want daarna houden we een aantal weken vakantie. De opdracht lijkt heel makkelijk, maar schijn bedriegt ;-)

Ik ben met deze kaart dus best even bezig geweest. Eerst op zoek naar een juiste stans, ik heb er meerdere geprobeerd ;-)

Toen schuiven en puzzelen en uiteindelijk werd het dit!



Onderstaande foto is de te Liften kaart. We hebben dit keer geen link gevonden.
 
De bedoeling is:

Lift deze kaart. Je mag meerdere kleuren gebruiken, maar ook 1 kleur.
Je mag ter opvulling nog een klein stempeltje of diecut toevoegen.

Het voorbeeld is grafisch zó sterk! Echt heel erg knap gedaan!!
Nu wij ;-)

Ik he gekozen coor Glitter & Glam. Allemaal een beetje in dezelfde tinten.



Tussendoor nog wat sterretjes en het tekstje 'it's your birthday'.


De puntjes op de 'i' heb ik vervangen door er verschillende strass steentjes of pearls op te plakken.

De challenge loopt tot

vrijdag 23 juni 18.00 uur!

Heel veel plezier met Liften, niet makkelijk, wel leuk!

Liefs Cornelie

9 opmerkingen

Marjan zei

Ja, dat het makkelijker is dan je denkt, daar kwam ik ook achter. Maar ik vond het leuk om te doen en jouw versie is heel geslaagd! Mooi die glam papiertjes XX

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
het is weer een heel gave lift! En jouw kaart is een leukerd zo in 1 teint en het glimmende! Ik ga zeker proberen mee te doen. Afhankelijk een beetje hoe lang het duurt met mijn vader. Ik heb nu zorgverlof en ben sinds de 19e aan het zorgen 24/7. Wel knutselspullen mee, want mijn moeder zei: Nee maar mee, want er zijn veel rustmomenten. EN dat is wel zo, maar het zijn heel korte rustmomneten.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook jouw uitwerking vind ik geslaagd Cornelie. Lekker feestelijk met die bling-bling letters.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge! Het is weer een leuke opdracht!
Bedankt dat ik in de top 3 ben gekozen, superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Jouw kaart is ook erg leuk! Het zijn echt de details die het tot een mooi geheel maken, hè?!

Angélique zei

Je hebt een superleuke kaart gemaakt, heel knap! Ik ga het ook proberen, weet al welke stans ik wil gebruiken, maar of het ook lukt...?

Daphne zei

Lijkt mij inderdaad een moeilijke lift.
Ik heb de kaart die jullie van Pinterest hebben gehaald al héél lang geleden ook al opgeslagen in het eens na te maken, maar is er nog nooit van gekomen.
Ik heb vanmiddag al gekeken tussen mijn word stansjes, want ik denk dat het valt of staat bij de juist stans.
Ik vind jouw voorbeeld echt heel goed gelukt, mooie tinten heb je gebruikt.

Colien zei

Leuke challenge en jouw voorbeeldkaartje is erg tof! Heeft misschien wat moeite gekost, maar het resultaat is (letterlijk) schitterend...
grtz Colien

Colinda zei

Gezellige lift, leuk die glitter en glanzende teksten!

Back to Top