Happy Birthday!

Hoi!!

Vorige week was mijn lieve mannetje jarig. Natuurlijk ook een kaart voor hem!
Ik heb het gecombineerd met de Cloud9 Crafts challenge van deze maand:

'Big Sentiment'


Ik heb daarvoor een deel van een groot sentiment van Mama Elephant gebruikt, 'Big Birthday Wishes', en deze uit wit cardstock als uit glimmer cardstock gesneden. De onderkant van de tekst er vanaf geknipt, zodat Birthday overbleef.


Het achtergrondpapier is van MFT en vind ik ondanks het roze heel mooi voor mannen. Ik ben echt niet dat roze niet voor mannen kan hoor ;-) Dus een tikkie roze, helemaal leuk!
Verder heel eenvoudig gehouden.


Aan de bovenkant een stuk wit cardstock en daaruit met een border die een rand uitgesneden. Geeft een wolken effect. De Ballonnen zijn van Lawn Fawn en heb ik geblend.
Van het streepjespapier nog twee dunne strookjes gesneden en contra opgeplakt, daardoor breekt het een beetje.
Kleine tekstje is van MFT en nog een paar kleine versierinkjes erbij, klaar!!

Een eenvoudige, maar sprekende kaart ;-)

Fijne dag nog,

liefs Cornelie

5 opmerkingen

Daphne zei

Héél erg leuk!!
Wat een vrolijke kaart en ik vind dat ook, roze kan best voor mannen!

Anoniem zei

Mooie vrolijke creatie weer Cornelie, helemaal jouw stijl weer!
Fijn weekend, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Een heel gave kaart Cornelie, die kleuren in brede strepen zijn zo leuk, zeker in combinatie met de grote tekst. Ook de witte rand in wolkenvorm en de harten leveren een goede bijdrage aan de kaart.
Nog gefeliciteerd met je man.

Rhodé zei

Ik zag hem al op Insta. Heel vrolijk met deze kleurtjes! Je man was vast blij met deze kaart!

GerJanne zei

Nog van harte met Rob! Je kaart voor hem stroomt over van vrolijkheid. Zo leuk al die felle kleurtjes!

Back to Top