Swap Saturday!

Hoi!!

Het tweede thema van onze Swap is:

'Little Present'

Ik had een aan mal uitgesneden waarmee je een leuk tasje kunt maken. Dit tasje is van Mama Elephant en heeft precies zo'n leuk maatje voor een klein cadeautje, wat lekkers of...wat je dan ook verzint.
De basis van het tasje is uit Kraft gesneden en heb ik bestempeld met de ijsjes set die ook in het pakket zaten. Heel subtiel met een licht kleurtje.


Daarop een witte scalloped rectangle. Daarop weer een stukje dessinpapier en er een shakergedeelte van gemaakt. `tja, kon het niet laten ;-)
'Hé Sweetie' gestempeld en 'A little Gift' met een zacht kleurtje hot foil. Ik had een beetje last van over foil, dus daar moet ik nog een beetje in zoeken, maar dat heb ik weggegumd. Ik vond dat het mocht blijven ;-)


Een donut gestempeld, gekleurd met Copics en van een laagje Glossy accents voorzien.


Bannertje uit weer een ander dessinpapiertje gesneden en in het tasje een stukje vloeipapier. Dat vind ik altijd zo schattig staan!
Ik kon het niet laten er nog 1 te maken, want ik wilde de stickertjes van studio Schatkist nog gebruiken.


De witte rectangle geblend met dezelfde tintjes als op de stickertjes. Vier leuke stickertjes uitgezocht en de tekst 'Have a Sweet Day' erop gestempeld.
Ook van Studio Schatkist een magneetje. Te leuk om die er niet bij te doen ;)


Eigenlijk maak je zo heel snel een leuke verpakking!
Heel nieuwsgierig wat Nicole heeft gemaakt, want zij is altijd een kei in kleine cadeautjes maken!


Volgende maand alweer onze laatste Swap met dit pakket en zo zie je maar weer hoe hard de tijd voorbij vliegt!
Gezellig als je langs kwam! Vergeet niet even bij Nicole langs te wippen!

Fijn weekend,

liefs Cornelie






 

6 opmerkingen

Angélique zei

Heel schattige cadeautasjes, je hebt ze prachtig gemaakt. En SWEET zijn ze, hihi.

Colien zei

Twee heel zoete (en toch niet té... knap gedaan!) cadeau-tasjes, mooi!
grtz Colien

Rhodé zei

Heel leuk, die cadeautasjes! En de achtergrond bij die tweede zo mooi geblend!
De soep staat op, de wc's moeten nog gepoetst, maar ik kon het niet laten om alvast even op je blog te komen neuzen😉😂

Marjan zei

Superschattig zijn ze, erg mooie tasjes en zulke heerlijke kleurtjes ook, Cornelie. Echt wel iets voor jou, cadeautjes mooi maken!

Daphne zei

Haha, en Cornelie zegt precies hetzelfde als wat jij schrijft. Jullie zeggen van elkaar dat jullie goed zijn in kleine kadootjes maken.
Dit is wel heel schattig, deze kleine tasjes, zo lief, dat mini schud gedeelte en het magneet ijsje van de 2de is ook lief.
2 Leuke creaties die je vast gauw weg kan geven.

Nicole Parmentier zei

Oh je tasjes zijn snoepig geworden! En met shakertje nog wel, echt super! Je kan met dit tasje alle kanten op, het is zo een leuk stansje. Perfect voor een klein cadeautje en liet ik die nu net eentje nodig hebben. Ik vind het echt een heerlijk pakket om mee te werken, kijk alweer uit naar onze volgende swap.

Back to Top