Swap Saturday!

Hoi!!

We hebben weer een nieuw Swappakket en deze keer mocht het weer bij elkaar zoeken.
Omdat ik het rond de feestdagen verzond heb ik er wat extra's bij gedaan, gewoon omdat het cadeautjesmaand was ;-))
Goed excuus toch?!


Het eerste thema is 'Hé Sweetie'. Daar kun je alle kanten mee op en is lekker om er even in te komen.
De sketch was een optie. Deze heb ik gebruikt en genoeg sweeties op mijn kaart ;-)


Ik heb de mooie Arch die van Mama Elephant gebruikt om mijn basis kaart te snijden. Ik vond dit mooi bij de vorm passen van de stolp die in het pakket zat.
Het witte gedeelte met een stitched backdrop bewerkt, ik ben er een beetje verslaafd aan op het moment geloof ik ;-)


De taart is van de Action en leek me heel erg leuk zo in zo'n stolp.
Van de stolp (uiteraard) een shaker gedeelte gemaakt. En ik vond de taart nog leuker toen ik deze eenmaal in elkaar had gezet. 
Het papier is van Sizzix, allemaal leuke kleurtjes.


Genoeg Sweetness in een pakket, daar kunnen alleen maar heerlijke kaartjes van komen ;-)
Eens kijken wat voor lekkers Nicole heeft gemaakt klik!

De kop is eraf, over een maandje zijn we weer met het volgende projectje!

Heb een heerlijk weekend!

Liefs Cornelie




6 opmerkingen

Angélique zei

Wat een snoeperige kaart, zoet maar superleuk. Je hebt alles weer zo mooi weten te combineren en op kleur gebracht. De taart heb je heel mooi gebakken. En natuurlijk mocht een gave shaker niet ontbreken.

Nicole Parmentier zei

Wat een te gek shakerkaartje heb je gemaakt! Leuk dat je de stolpvorm ook als kaartvorm hebt gebruikt en die taart is echt om in te bijten!! Je pakket is weer een feestje, ik zat er weer helemaal lekker in toen ik ermee aan de gang ging. Op naar de volgende Swap!

Rhodé zei

Ik schreef net bij Nicole dat ik op inspiratie van jullie hoopte met de stansen. Ze liggen hier te verstoffen, want ik weet niet goed wat ik ermee moet. Maar nu ik jouw kaart zie, moet het me toch wel gaan lukken. Wat is ie leuk!!! En weer zoveel elementen op je kaart: top!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart en die taart lijkt wel gemaakt voor de stolp. Leuk om er een schudkaart van te maken Cornelie. Toffe kleurtjes en alles weer tot in de puntjes verzorgd. Genieten dit.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wat superleuk is die taart! Ik heb hem tot nu steeds laten liggen (ik heb zoveel.) Maar als ik dit zie ... EN gaaf weer dat je er een schudgedeelte van gemaakt hebt!

Danielle zei

Je kaartje is echt super zoet en leuk! En het hele pakket is weer gaaf, daar komen inderdaad vast heel veel leuke kaartjes van! Op naar Nicole :-)

Back to Top