Sunday Shaker!

Hoi!!

Het is weer tijd voor een shakertje!

Een poosje geleden plaatste ik ook een shaker met deze sneeuwbol van Lawn Fawn. Ik had toen een stitched heart background gemaakt en daar hield ik een stukje van over. Goeie reden om er nog 1 te maken met de sneeuwbol ;-)


Verder heb ik weer een super toffe set van Clearly besotted gebruikt "Balloon Bunch Love'.
Die boompjes!! Zó schattig.
Ik heb dit gestempeld en toen gemaskt. Daarna de achtergrond geblend en gesplattert enzo.
Altijd best even een klusje dat masken, maar zó leuk!


In de sneeuwbol het woordje 'Love', weer eens wat anders vond ik. Eigenlijk alleen maar kleine sterretjes gebruikt als shaker materiaal.
De hartjes in de boom heb ik nog glans gegeven met de Nuvo Shimmer, maar is altijd lastig op de foto te vangen.


Deze kaart gaat Tim aan zijn vriendin geven met Valentijn, ah, zo lief!
Geniet van je zondag, ga ik ook doen!

Liefs cornelie

Gebruikte materialen klik!

5 opmerkingen

Angélique zei

Ah, dat is een heel zoete, schattige kaart met zulke schattige boompjes! Mooie achtergrond heb je gemaakt met al die subtiele gekleurde spettertjes/glitters

Marja Sch zei

Wat een geweldig mooi schudkaart heb je gemaakt. De boompjes en achtergrond zijn ook ozo leuk. Groetjes Marja

Anoniem zei

Prachtig weer Cornelie!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Oh wat leuk, dat roze en blauw! Een heerlijk zoet kaartje met een overvloed aan hartjes: perfect voor Valentijn. Weer een prachtig kaartje!

GerJanne zei

Oh die Tim!! Wat leuk dat hij zijn vriendin gaat verrassen met deze onwijs leuke kaart! Er is zoveel te zien. Helemaal leuk met al die hartjes. De tekst is bijna overbodig ;-)

Back to Top