Sunday Shaker!

Hoi!!

Niet 1 maar 2 shakerkaartjes. Zoek de verschillen!

Voor deze kaartjes heb ik een hele leuke snijmal van Mama Elephant gebruikt. Het is eigenlijk bedoeld om een klein cadeaukaartje mee te maken, maar ik heb het als frame op mijn kaart gebruikt.


Een redelijk donkere achtergrond met een dessinpapiertje van My Favorite Things.
Daardoor popt het wit er lekker uit en ook het shaker materiaal komt zo goed tot zijn recht.


Birthday is een mal van Lawn Fawn en kwam qua maatje zo heel mooi uit. Dit heb ik uit glitter karton gesneden.
De ballonnetjes komen uit een set van Mama Elephant, ook, en heb ik met Copics gekleurd en daarna van een laagje Glossy Accents voorzien.


Happy Happy Happy is van MFT en heb ik geëmbost. De achtergrond van de banner ook met Copic een kleurtje gegeven.


Het gebeurt niet vaak dat ik dezelfde kaarten maak, maar ik had er twee nodig en weinig tijd ;-)
Dan is het wel zo makkelijk!


Dat frame zal ik wel vaker gebruiken, vind het erg leuk!

Gisteren zou hier de hele dag de zon schijnen. Dat is een beetje mislukt. De hele dag somber en mistig.
Hopelijk wordt het vandaag beter!

In ieder geval een hele fijne zondag!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Angélique zei

Twee heel feestelijke kaarten, leuk dat contrast.
Wij hebben gisteren wel de zon gezien, maar ook veel mist aan het eind van de middag. Nu is het heel grijs maar wie weet wat er nog komt.

Marfien zei

2 leuke kaartjes in verschillende kleuren :-), het hoeft niet altijd moeilijk te zijn . . .
De zon was gewoon naar het zuiden gegaan, wij hadden een prachtige zonnige dag en geen tijd voor kaartjes, doe ik vandaag wel

!neke zei

Gave shakers !!!!!
Groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Waar haal je het toch weer vandaan?! Ik sta zoals altijd weer perplex van je creativiteit en het aantal kaartjes wat je zo uit je mouw lijkt te schudden. Heel gaaf zijn ze weer! Ik was al een tijdje niet meer op je blog op bezoek geweest dus ook nog even wat oude berichtjes bekeken. Superleuk allemaal weer, ook je lift met de snowman tagjes.. geweldig leuk! (en erg gave achtergrond stans!!)

GerJanne zei

Het zijn twee heel vrolijke kaartjes geworden. En je hebt helemaal gelijk dat het shaker materiaal zo heel goed tot zijn recht komt tegen de donkerblauwe achtergrond. Je hebt de ballonnen ook mooi gedaan, in die kleuren! Lekker opvallend...

Back to Top