Lot's of Love

Hoi!!

Mijn kaartje voor de Cloud9 Crafts challenge van deze maand
Hearts en de challenge van Lawn Fawn Lot's of Hearts.


Dit shakerbolletje is van Lawn Fawn en had ik nog maar weinig mee gedaan, dus in plaats van een kerstkaart en lief kaartje gemaakt ;-)


De basiskaart heb ik beplakt met dessinpapier, daarop een rechthoek met Stitched Hearts. Dit zijn losse mallen en heb ik speels op het cardstock gelegd. Zo'n subtiele achtergrond vind ik altijd erg mooi.


Het shakergedeelte is een los element. De achtergrond daarin heb ik geblend en daaroverheen met een stencil hartjes. Een randje gras, een lief muisje en natuurlijk shaker spulletjes.


Aan de onderkant een rand met gras en hartjes bloemetjes. Ieder bloemetje voorzien van Glossy Accents en glitter. Omdat ik de rand over de sneeuwbol wilde laten vallen, heb deze in het rechthoek laten vallen en dat ook verhoogd opgeplakt, zodat alles gelijk kwam.
Nog een tekstje met heat embossing.

Deze ga ik naar m'n zus sturen, omdat ik haar heel erg lief vindt ;-)

Fijne dag!

liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

9 opmerkingen

Angélique zei

Superschattig is deze gave kaart!

Rhodé zei

Weer een heel leuk kaartje! Die zelfgemaakte hartjesachtergrond is een goed idee. Je zus is vast blij met dit mooie, lieve kaartje!

Scraptastisch zei

Lots of love voor je zusje, daar zal ze heel blij mee zijn!
Van zo'n kaartje smelt je toch ... erg mooi Cornelie
xx Gerie

Marjan zei

Wat een schatje, ik ben er weg van, je zus vast ook! Die muisjes blijven zo lief, ik heb ze ook nog. Mooi gedaan die hartjes erachter en lief ook de bloemetjes ervoor. xx

GerJanne zei

Wat een fantastische shaker vandaag! Zo schattig en overal waar je kijkt hartjes, dat zal je zus vast en zeker te gek vinden. Mooi hoe je de bol hebt laten wegzinken in de kaart. EN het schudmateriaal is echt te gek.

Sra. Spitzer zei

This is super-cute! Thanks for sharing.
Lori S in PA

Christiana zei

This is such a cute card. Thanks so much for playing with us at Lawn Fawnatics!

Cornelie zei

Thank you so much Christiana, I had so much fun making this shakercard! 💙

Samantha Mann zei

this is so so so cute! LOOOOOVE the shaker card! LOVE the colors and the sweet mouse!! thank you SO much for playing along with the Lawn Fawnatics challenge! :D

Back to Top