Merry Monday

Hoi!!

De tweede Merry Monday is een feit... ;-)

De kit van My Favorite Things met de Lipbalm Pouch als pocket voor geld vond ik zo onwijs tof!!
En allemaal bijpassende sets voor de tandenfee, benzine extraatje, koffie cadeautje, van alles! Daar kan ik zo blij van worden! Totdat ik de prijzen zag. OMG!
Dus ben ik zelf aan het vogelen gegaan. De Lipbalm Pouch heb ik al heel lang, daar heb ik ooit leuke cadeautjes mee gemaakt voor een afscheid. Klik!


Verder gezocht naar wat basismallen en iets om het mee op te leuken. Dat werd uiteindelijk een hele oude snijmal van een kerstbal. Deze heb ik geblend om in de richting te komen van het dessinpapier.
De hulstblaadjes met besjes had ik vorig jaar aangeschaft. dat paste er mooi bij.


Teksten die passen bij cadeaukaarten om geld te geven heb ik ik ook wel, omdat ik dat altijd zo leuk vind. Dus die kon er ook mooi bij.
Eigenlijk heb je verder dan ook niet meer veel nodig als een leuk papiertje.
Ik ga er zeker nog meer maken, want de manier om zo geld te geven vind ik heel erg leuk.
In deze kaart heb ik even een papiertje gestopt zo lang.

Volgende week weer een ander kerstexemplaar!

Fijne week!

Liefs Cornelie

1 opmerking

Rhodé zei

Deze kaart is gewoon een cadeautje geworden! Gaaf! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren om elke week een kerstkaart te laten zien. In ieder geval vind ik het een goed voornemen van je!

Back to Top