Sunday Shaker!

Hoi!!

Vandaag maar weer eens een shakertje met jullie delen! Het is tenslotte zondag en het wordt bijna traditie, een Sunday Shaker! ;-)
Deze keer met de bevertjes van Lawn Fawn.
Afgelopen donderdag was er een valentijns release met weer té leuke spulletjes.
Ook werden deze bevertjes geïntroduceerd, te cute!


Ik maakte weer eens een vierkante kaart, dat was alweer even geleden. Ook wel weer eens leuk. Het kwam ook omdat ik deze cirkel die wilde gebruiken als shaker frame.


De bevertjes heb ik gekleurd met Copics. Gebruikte kleurtjes kun je in de supply list onderaan mijn bericht vinden als je dat leuk vindt.
Zowel de buitenkant als de binnenkant van de shaker heb ik geblend met Distress Oxides. Aan de binnen kant ook nog een wolken stencil gebruikt.
Het shaker materiaal is een mixje van Picket Fence en wat in de pakketjes werd gestopt bij aankoop op releasedag.


Voor Yuki heb ik nog een klein cadeautje gemaakt en op releasedag aan haar gegeven. Het is altijd hard werken, lange dagen en ook wel spannend natuurlijk. Maar met zoveel plezier altijd!
De wax stempel met houtnerf vond ik zo leuk bij de bevertjes passen. Dus die heb ik ook aan Yuki gegeven. Deze zijn leuk om de envelop mee te sluiten. Ik wil het ook nog eens op een kaart verwerken, ook wel grappig misschien ;-)

Leuk als je langskwam. Hele fijne zondag!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen, klik!

2 opmerkingen

Rhodé zei

Weer zo'n leuke shaker! Die bekertjes zijn schattig. Groot gelijk dat je die gekozen hebt. Je presentje voor Yuki ziet er ook leuk uit. Die bomen zorgen voor een leuk sfeertje op je kaart. Fijne zondag verder!

Nancy zei

Hey Cornelie,
Ha, jij hebt de nieuwe LF al binnen gehaald. Hier ook besteld ondertussen...
Wat een toffe shakerkaart maakte je er mee! Ik ben alvast fan!! Ben nog even gaan terugscrollen, heb ook op de vorige kaart gereageerd. Maar wat maakte je weer leuke kaarten en projectjes... Die Sintlabels vind ik ook geweldig...
Liefs,
Nancy

Back to Top