Sunday Shaker!

Hoi!!

Cadeautjes, ik ben er gék op. Om ze te krijgen, tuurlijk, maar zeker ook om ze te geven!
Het inpakken probeer ik altijd een feestje van te maken, mate mooie strikken en als ik tijd heb ook nog een leuke tag eraan maken. Rond kerst is er altijd veel keus in lint op de kerstafdeling en dan kies ik altijd een paar mooie uit.


Deze basis tag is alweer en oudje van MFT. Daar heb ik een rechthoek uitgesneden om een shakergedeelte van te maken.
De tekst is van The Stamp Market. 'Best Gift Ever Stamp'.


Het lieve konijntje leek precies op mijn cadeautje en is van Clearly Besotted. 'Under My Umbrella'.
Gekleurd met Copics. Het doosje is van My Favorite Things en is zo schattig! Hier en daar wat geblend voor wat schaduw. Het konijntje floept zo omhoog aan het ballonnetje. Ook van Clearly Besotted (alweer een oudje).


Paar strookje papier aan de onderkant en bakerstwine aan de bovenkant.


Zo aan de strik vastgemaakt!


Deze cutie zat erin ;-)

Maak jij ook wel eens tags voor aan cadeautjes?

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers. Deze keer mocht ik gastdesigner zijn met een hele toffe challenge van bedacht door Nicole. Morgen plaats ik het kaartje wat ik als voorbeeld heb gemaakt.

Hele fijne zondag nog!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Daphne zei

Om op te vreten, zowel je leuke tag als het lieve knuffel konijn!

Irene zei

Wat een droppie ❤️❤️.
XxIrene

Rhodé zei

Oh, dat konijn zou je toch bijna voor jezelf kopen?! Zo lief! Ik maak eigenlijk nooit tags voor aan mijn cadeautjes.

Back to Top