Sunday Shaker!

Hoi!!

Weer een sneeuwman? Ja, alweer een sneeuwman. Ik heb een zwak voor ze en er komt nog meer ;-))
Maar eerst deze.
Toen ik deze sneeuwman kocht, had ik gelijk een idee.
Ik wilde van zijn buik een schudgedeelte maken, dat leek me nou zo grappig!
Toen ik van de challenge, Coffee, Tea or Treats, hoorde van Lawn Fawn, wist ik gelijk dat ik dit idee daarvoor wilde gebruiken.


Ik wilde de sneeuwman in een snoep landschap neerzetten. Daar kan hij zijn buikje helemaal rond snoepen. Nou dat heeft hij ook gedaan. Hij houdt zijn buik helemaal vast!
De achtergrond van de kaart is dessinpapier en daar heb ik weer sterren in gestanst en de randen een beetje geblend.


Een kader eromheen van glitterpapier en deze iets verhoogd met foam
en daarin sneeuwheuvels gemaakt.
In die heuvels groeit allerlei lekkers. Lolly's, Candy Canes, koekjes, tumtummetjes....zelfs een peperkoek huisje!
Veel te lekker allemaal!


De sneeuwman heb ik wat accentjes gegeven met potlood en hier en daar ook wat geblend.
Alle snoepjes gekleurd met Copics en voorzien van een laagje Glossy Accents of een glitterlaagje met de Nuvo Shimmer.


Het peperkoekenhuisje met wit geëmbosst, net als de accentjes op de kerstbomen.
Ik ben er heel wat uurtjes mee bezig geweest, maar het is wel zo geworden als ik in gedachten had.
Heerlijk om hier mee bezig te zijn!


Gebruikte materialen klik!



7 opmerkingen

GerJanne zei

Wat een leuk idee, ik kan me helemaal vorstellen dat je een schudgedeelte in de buik wilde maken. En gelukkig lacht hij er nog bij, dus het was waarschijnlijk net niet teveel ;-)
Je details zijn weer gaaf, dat witte geembosste deel op het huisje. Super mooi!

Rhodé zei

Die sneeuwman had echt trek! Je hebt dit echt heel leuk bedacht. Je zou toch zo dat landschap in willen stappen om gezellig mee te snoepen?!

Daphne zei

Suuuuuper leuk idee.
Hoe verzin je het.
En suuuuuper mooi uitgevoerd.
Wat een leuke kaart.
Deze gaat vast naar een heel speciaal iemand, helemaal omdat je er zoveel uur werk ik hebt zitten.

!neke zei

Ik vind hem geweldig Cornelie !!!!
Groeten Ineke

NickScrapShack zei

WOW! such a clever idea with the snowman shaker. I have to try that one day! Thank you so much for the inspiration.

Bernadet zei

Ach wat is tie waanzinneig leuk Cornelie!!

Gab zei

This is fantastic!!!

Back to Top