Vleermuisjes!

Hoi!!

In de laatste release van Lawn Fawn zitten vleermuisjes. Zooooo schattig! Gelijk verkocht!
Ik wilde een kaartje maken voor Marlies. Zij lag in het ziekenhuis en wilde haar even een kaartje sturen.
Deze tekst zit ook bij de set en vond ik wel toepasselijk ;-)


De achtergrond heb ik geblend met diverse kleuren inkt van Lawn Fawn en Distress Inkt. Ook een wolken stencil voor een beetje dynamiek.
Alle stempelafdrukjes gekleurd met Copics. Ik heb voor mij doen met heel andere kleuren gewerkt, maar dat vond ik wel eens leuk!


De maan is een toffe stans en deze heb ik ook geblend. De cirkels geaccentueerd met potloden.
Het spinnetje heb ik met een zilverdraadje opgehangen ;-)

Gezellig als je langskwam!

Liefs Cornelie


Voor gebruikte materialen klik!

3 opmerkingen

Daphne zei

Ik dacht meteen "Wat een andere kleuren voor jouw doen", maar dat schrijf je zelf dus ook al.
Ik vind het een super lief kaartje geworden.

Colien zei

Jaaah, zó tof! Echt een mooi kaartje!
grtz Colien

Rhodé zei

Zichtbaar heel anders, door dat paars. Maar weer zo leuk! Dat spinnetje maakt het extra leuk.

Back to Top