Happy Birthday Nadine!



Hoi!!

Afgelopen zaterdag was Nadine jarig en ik maak inmiddels al jaren een kaartje in haar favoriete kleurencombi.
De basismal die ik heb gebruikt is van The Stamp Market en stond al heel lang op mijn 
'To Wish' lijstje.
Laatst kon ik het kopen met 50% korting. Hup in mijn mandje natuurlijk ;-)
Blij mee!


Nadine houdt ook van deze stijl, dus ik kon het gelijk gebruiken!
Het ideetje om iedere cirkel op een andere manier in te vullen had ik al snel.
Een glitter cirkel sowieso ;-) en natuurlijk een shakergedeelte, wat dacht jij nou!
Daaromheen een randje sequins die ik allemaal door de helft heb geknipt;-)


Ook wilde ik een deel gebruiken om te stempelen en na even zoeken kwam ik op de set uit van Create a Smile met de tulpen. Deze blijft een favorietje. Gekleurd met Copics en wat accentjes gegeven met een witte gelpen.
Nog een cirkel geblend met Distress Oxides en de laatste cirkel met een embossing folder 'Next level' van We r Memory Keepers, deze geeft echt een supermooi reliëf!


De tekst 'Birthday' is een oude stans van Papertrey Ink die ook nooit verveeld. In 3 kleuren uitgestanst. Zwart, wit en groen. 'Happy' is van MFT en heb ik met de Ombre Stamping Techniek gestempeld.
Als laatste de basiskaart met een dessinpapiertje van MFT en aan de binnenkant nog een keer de stempel met een randje dessinpapier.

Dit soort kaarten word ik altijd heel erg blij van en vind ik heerlijk om te maken!

Leuk als je langskwam en een gezellige dag!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Lian zei

Wát een beauty!!!!!!!

martina's kaartjes zei

ziet er supermooi uit ! geslaagd kaartje, bedankt voor de inspiratie
grtjs,martina

Anoniem zei

Geweldig!
Groetjes Ellen G

Colien zei

Wow, wat een gave kaart!
grtz Colien

Back to Top