Online date met Nicole!

Hoi!!

Het was weer hoogtijd voor een date met Nicole. Online, want even op de koffie of in dit geval, lekker aan de freubel is er jammer genoeg niet bij. De afstand tussen ons is nét even te groot. Heel jammer, want dat zou zo leuk geweest zijn!
Maar dit is een mooie oplossing. Telefoontje erbij, lekker bijkletsen en dan ook nog een kaartje maken!
Het was weer heel gezellig en de tijd vlóóg ;-)


We hadden deze keer bedacht iets met een regenboog te maken. Hoe of wat dat was aan onszelf.
We wilden allebei nog voor iemand een kaartje maken, dus dat werd een mooie combi!
Ik heb de regenboog stans van The stamp Market erbij gepakt.
De middelste uit glitterpapier gestanst. De bovenste en onderste uit wit cardstock, geblend en daarna nog gestempeld met background stamps.


De tekst 'Hooray' is ook van The Stamp Market. De schaduw uit zwart cardstock en de tekst uit dubbelzijdig plakkende vellen. Een kant plakte ik op het zwarte gedeelte. Heel voorzichtig, want het is een heel dun plak gedeelte. Best een priegel klusje, maar het resultaat is te leuk ;-)
Als het eenmaal vast zit haal je het bovenste gedeelte er heel makkelijk af. Dat gedeelte is ook plakkerig en daar heb ik hele fijne glitter overheen gestrooid. Dit is van Elizabeth Craft Designs en heet
'Silk Microfine Glitter'. 
Het geeft idd een zijde achtige glans. Zo mooi!
De achtergrond van de basiskaart heb ik geblend en gesplatterd. Dan leeft het net iets meer.
De stempeltjes horen bij een set van Paperie Ink en zo vond ik het net iets feestelijker!
Nog een heel klein randje zwart/wit papier van MFT.

Nicole was met een super leuk projectje bezig...klik!


Deze past er in kleur en stijl wel bij. De achtergrond heb ik gemaakt met een stencil van Simon Says Stamps en verschillende kleurtjes inkt. De tekst heb ik op dezelfde manier gedaan als bovenstaande kaart, alleen een ander kleurtje glitter.
Een cirkel van glanskarton, nét van de kaart af laten vallen.
Nog een klein bloemetje voor de leuk ;-)

Leuk als je langskwam en geniet van het heerlijke zonnige weekend!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Rhodé zei

Heerlijk, hoor, zo'n online knutseldate. Je hebt een mooie kaart gemaakt. Ik dacht dat je DP had gebruikt voor je regenboog. Maar je hebt je DP dus eigenlijk zelf gemaakt met de background stamps. Goed idee, dan kun je het helemaal naar je zin maken. Fijne dag!

Marja Sch zei

Wat een mooie regenboogkaart heb je ervan gemaakt. Echt super. groetjes Marja

Nicole Parmentier zei

Wat heerlijk al die glitter hier bij jou. Echt mooi die tekst zo, ik heb eigenlijk helemaal geen los glitterspul maar als ik dit zie.. echt heel gaaf. En ook je regenboog is zo leuk! Idd weer vergeten om een nieuwe date te prikken, zal je zo een berichtje sturen! Was weer erg fijn om bij te kletsen, moest even mijn ei kwijt geloof ik! Heb inmiddels ook een nieuwe printer besteld.. ;-)

Colien zei

Heel mooie regenboogkaart, erg tof!
grtz Colien

Back to Top