Need a Hug?

Hoi!!

Soms heb je gewoon even een knuffel nodig!
Deze kaart heb ik alweer een hele poos terug gemaakt, maar wilde ik toch nog even laten zien.


De kleurencombinatie is heel anders voor mij, maar ik vind het erg mooi. Vooral het groene!
Het setje met de knuffelaars is van MFT 'Hugs make everything better', gekleurd met Copic Markers.
Het dessinpapier is van Heidi Swap, maar combineerde ik weer met oudere lijnen.


De grote letters heb ik een keer gekregen. Super tof!


Gewoon een lief kaartje voor wie het nodig heeft!

Geniet van jullie weekend, ga ik ook doen!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Marfien zei

lief kaartje, snap helemaal wat je bedoelt

Angélique zei

Superlief!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat een liefje en inderdaad kunnen we allemaal wel eens een knuffel gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een schatje, deze kaart.
Een knuffel op z'n tijd is héél fijn, ook als het via de brievenbus komt.

Nicole Parmentier zei

Heel schattig! De kleuren zijn inderdaad prachtig gekozen!!

Danielle zei

Heel lief kaartje! De kleurtjes zijn heel mooi bij elkaar.

Kaartenkraam zei

Wat een lief kaartje is dit, die konijntjes...........smelt!
Het is zeker waar dat voor een (konijnen)hug geldt dat ze 'everything better' maken en ik kan het weten als konijnenbaasje ;-)
Mijn konijnen hebben me al vaak door moeilijke tijden heen geholpen.
Mooi de kleuren van de grote letters tegen de groene achtergrond!

groetjes van Ank

Back to Top