Sunday Shaker!

Hoi!!

Op het moment dat ik dit bericht schrijf (zaterdagmorgen) is het werkelijk prachtig weer!
We troffen het van de week en vandaag ook weer. Afgelopen donderdag vierden we Rob zijn 65e verjaardag.(zie vorige blogpost).
We hadden een barbecue georganiseerd en de dag ervoor leek het wel herfst!!
Gelukkig bleek het donderdag prachtig weer te zijn en we hebben zo'n gezellige verjaardag gehad!
Vandaag geven onze buren een feestje. We gaan o.a. varen op het Wad, wat fijn met dit zonnetje!!!

Deze blogpost wilde ik alvast even klaarzetten ;-)


De shakercard heb ik gemaakt door een pocket te maken van acetate. Daardoor heb je snel een shakercard in elkaar (nou ja, uiteindelijk ben ik er toch bijna 3 uur mee bezig geweest haha, maar dat kwam niet door het shakergedeelte)


Als eerste de tekst op donkerblauw gestempeld met Clear embossing inkt van Lawn Fawn. De kleur van het embossingpoeder kwam hier mooi op uit vond ik. (op de foto weer minder)
 Uitgesneden met de bijpassende snijmal.
Daarna de achtergrond geblend en 'gesplatterd'.
De kaart heb ik gemaakt met de Mini Slimline snijmallen van Lawn Fawn.
De pocket gemaakt van acetate.


Het uiltje is een stempel van Lawn Fawn en heb ik gekleurd met Copic Markers.
Wat accentjes met de witte gelpen.

Geniet van deze heerlijke zondag!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!
Voor basismaterialen zie sitebar.

2 opmerkingen

Bernadet zei

Gave shaker Cornelie!
Zo leuk gedaan met dat uiltje en de tekst.
Veel plezier vandaag met varen. is er perfect weer voor hè

Angélique zei

Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt, superleuk!
Veel plezier vandaag, het weer is echt prachtig voor zo'n activiteit.

Back to Top