Sunday Shaker!



Hoi!

Even een kort en snel berichtje. Eigenlijk dacht ik dat ik helemaal geen Sunday Shaker zou hebben vandaag, maar ik had idd nog een kaartje gemaakt vorige week. De rest van de week helemaal niets, want ik voel me vanaf woensdag al niet lekker en sinds vrijdag echt gevloerd door de griep.
In geen tijden heb ik me zó beroerd gevoeld.


Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die wel een opkikkertje kon gebruiken met de leuke set van Mama Elephant. Geen linkjes dit x sorry. Misschien maak ik deze later nog.


Met Copics gekleurd en achtergronden geblend. De hartjes komen uit een leuk blokje van MFT.


Het gras is al een oudje van Clearly Besotted, maar blijf ik zo leuk vinden.
Een lekker vrolijk kaartje met al die kleurtjes ;-)

Geniet van jullie zondag, ik duik zo m'n bed opnieuw in. Lekker mijn ogen dicht, mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.

Liefs Cornelie

 

7 opmerkingen

Angélique zei

Een heel vrolijke shaker, je had hem wel voor jezelf kunnen maken. Gelukkig heb jij de foto nog. Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt.

Rhodé zei

Poor you! Balen dat je met dat mooie weer ziek bent. Leuk dat je desondanks toch een shaker aan ons kunt laten zien. Lekker vrolijk voorjaarskaartje!
Ik hoop voor je dat je snel opknapt. Beterschap!

Colien zei

Getsie, snel beter worden hoor! Mooi shakerkaartje heb je gemaakt!
grtz Colien

Ina ( Frysk Famke ) zei

He wat naar dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk knap
je snel op!

Je kaartje is een beauty 😍😍.

Leafs fan Ina xx

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke kaart.
Gezellige boel, met al die diertjes in de potjes.
Wat vervelend dat je je zo ziek voelt, klinkt heel heftig, wat een pittige griep zeg!
Sterkte, lekker veel slapen, dan knap je hopelijk gauw op.

GerJanne zei

Nou! Dan kun je dat kaartje beter aan jezelf sturen! Hij is zo vrolijk en licht, daar word je blij van!
Van harte beterschap!

Nicole Parmentier zei

Ach meis, gevloerd door de griep.. ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat. Knap dat je toch nog die sunday-shaker hebt weten te plaatsen, hij is weer helemaal lentefris en vrolijk, nu jij nog!

Back to Top