Outdoor Scenes

Hoi!

De hele maand maart kun je bij Cloud9 Crafts meedoen met de challenge 'Outdoor Scenes'.
Voor deze challenge wilde ik ook nog een kaartje maken ter inspiratie.
Ik moest gelijk denken aan het setje van Lawn Fawn 'Let's Play' met de speeltuin.
Daarnaast heb ik nog veel meer setjes gebruikt om deze scene te maken.


Als eerste heb ik de achtergrond geblend met Distress Inkt. De onderste rand afgeplakt en met bruin tinten geblend om een 'paadje' te creëren.
De andere setjes die ik heb gebruikt zijn;
'Scootin By', 'You Autumn Know', 'Really High Five', 'Yay Kites' en de kleine bloemetjes nog uit de set 'Some Bunny'.


Alles gekleurd met Copics en zoals altijd eigenlijk wel accentjes met de witte Gelly Roll pen.
Het eekhoorntje heb ik een touwtje gegeven, zo is het net alsof hij de vlieger echt vasthoudt.



Het is leuk om zo te spelen met verschillende setjes en zo een eigen scene te maken.
Ik vond deze kaart wel passen in deze week, vol heerlijk warm lenteweer. Wat genieten we niet?!

Fijne avond.

Liefs Cornelie
 

4 opmerkingen

Je@net zei

Wat een gezellig tafereeltje op deze super leuke kaart, Cornelie!

Rhodé zei

Leuk tafereeltje heb je gecreëerd! De stipjes bij je tekst zijn heel subtiel, maar zijn een mooie toevoeging. Het zit 'm in de details, hè?!
Het is idd heerlijk genieten met dit weer. Hier word je helemaal vrolijk van.

Daphne zei

Wat een leuk tafereel op je kaart.
Net of ik naar een schoolplein kijk, waar de kinderen nu ook, met dit mooie weer, het liefst de hele dag buiten spelen.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige vrolijke kaart Cornelie,

Buiten is het net als bij dit kaartje genieten.
In de wind hier nu iets frisser maar nog volop
Genieten van het zonnetje.

Fijn weekend Ina xx

Back to Top