Penguin Party

Hoii!!

Een super schattig setje van My Favorite Things (MFT), 
'Penguin Party'. Zó leuk, daar moest ik wat mee maken ;-)
Het eerste waar ik aan dacht was Watercolor, dat leek me leuk bij deze fijne tekeningetjes. Dus pakte ik watercolorpaper, water brush penseel, MFT Extreme Black Ink en mijn Distress inkt.


Als eerste heb ik al die leuke afbeeldingen gekleurd met Distress Inkt. Ik dep met de inkpad op mijn werkplaat en spuit er vlak naast een beetje water. Je hebt echt maar heel weinig nodig en zo kleur ik stap voor stap de stempels in. Dat was een tijd geleden op deze manier, maar wat een heerlijk klusje.
Daarna alle figuurtjes uitgesneden. 
Ballonnetjes, strik en glazuur van de taart glans gegeven met Glossy Accents, daaroverheen glitters gestrooid. Dat geeft zo'n mooi effect. Dit zag ik bij Maartje, super mooi!


Ineens bedacht ik dat het wel grappig zou zijn als de deksel van het cadeautje waar de pinguïn in zit.
Dus werd het een interactieve kaart met een sliderelement.
De achtergrond heb ik geblend met 3 kleuren DistressInkt.  Shaded Lilac, Spun Sugar en Squeezed Lemonade. Daaroverheen spettertjes met dezelfde kleurtjes.
Over het geel nog met de Plaid stencil van Lawn Fawn Strepen geblend, alsof het een vloerkleed is ;-)


Toen de teksten gestempeld, voordat ik met het 3-tape aan de slag ging.
Slider gedeelte gesneden en met 3-d tape ruimte achter de basis kaart gecreëerd om het slider element goed te laten glijden.
Daarna alles opgeplakt en voor het feestelijke nog wat sequins. dit zijn de Iridescent Moonshine van Picket Fence. Die zijn zó mooi ;-)

Alles uiteindelijk op een basiskaart van Kraft geplakt.

Heel wat uurtjes zitten erin, maar zo heerlijk om mee bezig te zijn!

Alle supplies bij elkaar als je hier klikt!

Binnenkort met dezelfde set nog een shakercard!

Gezellige dag allemaal!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Danielle zei

Het is te zien hoor, dat hier veel werk in zit. Wat een geweldige kaart!! Ik ben er echt weg van! En wat leuk, die glitters op de glossy accents. Dat ga ik onthouden!

Daphne zei

Ik zit naar de kaart te kijken en denk inderdaad, wauw, wat een werk.
Maar je hebt er vast heel veel plezier mee gehad, want het werd steeds leuker.
Dat het deksel omhoog springt is leuk, het vloerkleed is leuk, de kleuren, het effect van de glitters..... alles is leuk!!

Angélique zei

Geweldig, deze is echt superleuk, als de ontvanger hier nog geen verjaardagsgevoel van krijgt weet ik het niet meer. Zo leuk hoe je de deksel omhoog hebt laten vliegen! En dat al die mooie glimmers en hoe je de stempels hebt ingekleurd, zo gaaf!

Nicole Parmentier zei

Te gek dit kaartje! Ik hoor de pinguin bijna roepen.. "surprise!!!" superleuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaart! Zo leuk met die deksel die eraf vliegt. Heel mooi ingekleurd met inkt Cornelie en zulke gave details zoals het vloerkleed en de glazuur op de taart. Ik vind het een toppertje.
Lieve groetjes Miranda

Back to Top