Cornelie & Nicole's Swap Saturday!

Hoi!!

Daar zijn we weer met een nieuwe swap uitgezocht door Nicole. Een super leuk en feestelijk pakketje!
Omdat Nicole laatst jarig was, wilde ik voor haar een kaart maken met dit pakket.
Er zitten super leuke papiertjes bij, specifiek voor slimline kaarten. Smal dus, maar ik heb een 'gewone' kaart gemaakt en dus 2 papiertjes uitgezocht.


Alle stempels eerst gestempeld met de drankjes er al in ;-)
De kleur van de inkt was nog een zoektocht, maar deze kwamen door de keuring.


Van Lawn Fawn had ik de Bubble border en deze leek me wel leuk aan de onderkant. Bubbles zijn ook altijd feestelijk, vooral met cocktails & champagne!
De bubbels heb ik een beetje kleur gegeven met Copics en wat bling met Wink of Stella.

In het pakket zat een zakje vól met verschillende 'Cheers' teksten, een puzzeltje op zich ;-) Daar heb ik er 1 van gebruikt.

Op het stokje in het glas heb ik een enamel dot geplakt.
De binnenkant heb ik ook niet vergeten...maar wel om op de foto te zetten...jammer



Hier een foto van het super leuke pakket!!

Wat zal Nicole voor leuks hebben bedacht? Klik!




Volgende maand zijn we weer met een nieuwe kaart.

Heel fijn weekend allemaal,

groetjes Cornelie

11 opmerkingen

Colien zei

Wauw, wat gaaf! Met zo'n tof pakket kun je ook niet anders dan heul feestelijke kaartjes maken ;)
grtz Colien

Daphne zei

Wauw, wat een prachtig pakket en wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt!!
Die bubbels, die zijn leuk zeg!!
Alhoewel, het vuurwerk achtergrond papier is ook leuk.
En de cocktails, de kleuren, de tekst..... leuk leuk leuk.

Rhodé zei

Het is altijd zo genieten om mee te kijken met jullie swap! Deze keer heb je ook weer zoiets leuks gemaakt. Al die verschillende elementen op je kaart maken het tot een superfeestelijke kaart!
Fijn weekend.

Martha zei

Gezellig vrolijk kaartje, Cornelie!
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Geweldig leuk pakket, ik zag het al bij Nicole. Jij hebt weer een heel andere kaart gemaakt, heel feestelijk. Leuk om jullie verschillende stijlen zo te zien.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Een heerlijk uitbundig verjaardagskaartje! De binnenkant heb ik gelukkig wel mogen bewonderen. Heel gaaf met al dat vuurwerk, ik heb de cocktails maar laten staan dit jaar.. dat doen we wel als we weer het terras op mogen! Superleuk kaartje!!

GerJanne zei

Heel mooi pakket heb je gekregen van Nicole. En ik las al bij haar dat ze het het hele jaar door tijd voor cocktails vindt dus dan is dit kaartje voor haar verjaardag zeker goed (ook als ze ze even laat staan nu)!
Dank je voor de tip, dat zijn nou juist de dingen die ik wel horen wil. Ik ga gewoon eens proberen op verschillende soorten papier wat het beste gaat...

Marjan zei

Wat een leuk pakket, en zo feestelijk! Dat is jouw kaart voor haar ook, een gaaf en spetterend geheel! Fijn weekend nog!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke feestelijke kaart Cornelie. Ik houd wel van een cocktail en die van jouw zien er gezellig uit. Leuk pakket weer.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Gaaf kaartje voor Nicole, gezellig en feestelijk, kan bijna niet anders met zo'n vrolijk pakket

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave kaart Cornelie,

De bubbels komen mij tegemoet,
Ik vind deze kaart echt bij Nicole passen😅

Geniet van je weekend, kijk uit naar je volgende kaart.

Groetnis fan Ina xx

Back to Top